Paardrijlaarzen

Hey! Ik heb mij vorige week een nieuw paar rijlaarzen bijgekocht! Dezelfde als die ik al had: Aigle Ecuyer, en dat voor maar 79€, echt een koopje! :slightly_smiling_face: Vond dat ik best een tweede paar mocht hebben omdat ik 's avonds als ik mijn laarzen uittrok soms merkte dat ze een beetje vochtig waren vanbinnen van het zweet, vooral in de zomer. Heb ze immers de hele dag aan en in het weekend vaak ook 's nachts om uit te gaan. Ben superblij dat ik nu elke dag in frisse laarzen kan stappen.
Die doos is echt wel heel groot (ze staat nu in de garage), en als je de laarzen er uit haalt dan merk je hoe fijn ze afgewerkt zijn en hoe zacht ze aanvoelen… bijna te mooi om aan te doen! :roll_eyes:
Maar ik ga ze echt niet sparen, zitten heerlijk, hèhè, kan mijn geluk niet op! :wink:

Oke

En wat probeer je precies te zeggen?

Je hoeft niet steeds je rijlaarzenfetisj met het forum te delen. Denk dat het wel duidelijk is nu dat niemand die gaat overnemen.

Oh ja, laten we vanaf nu voor élke aankoop die we doen een apart topic maken om onze blijheid te uiten! Meiden, ik heb gisteren een nieuwe mascara gekocht. Ben echt superblij, kan mijn geluk niet op :upside_down_face: !!!

Daar liever ook niet, haha.

oh beginnen de paardrijlaarzen fetishen weer ja? Great

Oh it’s back…
Das lang geleden.

En ik denk dat je laarzen ook zeer gelukkig met jou zijn.

UBERGEIL…

+1

En zeker icm een zwart lak rokje en een croptopje.

TS jij bent hiermee om op te eten! :bowing_man:

Nou.

Fijn.

Gaan we weer…

gefelicteerd nog, we hebben er ook veel aan

Sylvie is gewoon een man die kickt en geilt op paardrijlaarzen. Als dat zo is dan mag hij zijn rijkunsten komen laten zien op mijn rug, zeg maar paardje rijden. Dan wordt ik helemaal wild en gooi ik TS in een grote steigering eraf en ga ik meteen mijn lusten botvieren op hem.

Ik wordt al helemaal wild, vochtig en opgewonden bij die gedachte alleen al. :bowing_man:

Okee, had ik beter zo gedaan, gewoon niet aan gedacht… :frowning_face: