paardrijden!

helloee, ik zou graag een dagje paard willen rijden… ik kan paardrijden heb het geleerd in yugo, en ik sag vandaag meiden paardrijden en dacht dat mis ik zo erg dus zou graag een paar uurtjes ofeen dagje paard willen rijden , iemand een idee waar dat sou kunnen geregeld worden en hoe de prijzen gaan, woon trouwens in rotterdam, dus alsjeblieft niet te ver… Ik heb all gezocht op google maar kon niks vinden

Xxxx

Zoek naar een manege in Rotterdam.

http://www.google.nl/#hl=nl&source=hp&q=manege+rotterdam&btnG=Google+zoeken&meta=&aq=f&fp=2441909f8190e191

er zijn er genoeg.

Ga googlen . Of zoek een manege bij je in de buurt & dan gewoon vragen .

hillegersbeeeerg!

Zoek een leuk verzorgpaardje (marktplaats), véél leuker dan lessen op een manege, vind ik.
En in Rotterdam zijn genoeg maneges, gewoon even Googlen :slightly_smiling_face:

En vééééél duurder.

Bedoel je verzorgpaard? Ik kan nu gratis 2 keer in de week rijden!

Je zou best eerst op een manege leren hoe een paard te verzorgen;
als je zomaar van de eerste keer een verzorgpaard toegewezen krijgt is dit vaak een te grote verantwoordelijkheid en krijg je het vaak niet zo uitgelegd als op manege/ponykamp wordt gedaan :wink: De reden dat je immers een verzorgpaard krijgt is omdat de eigenaar er vaak te weinig tijd voor heeft dus laat staan je uitleg te geven over de gehele verzorging :wink:
xx

Voor de meeste maneges moet je eerst 10 lessen volgen voordat je alleen mag rijden of voor een hele dag met een groep op pad mag :wink:

Deze misschien?

Ik weet niet of jij op de fiets moet of dat je gebracht wordt, maar in schiedam zit er een en de Prinsestad heb je ook, zit tegen rotterdam aan geloof ik :wink:

Manege!

ik doe paardrijden, maar ik woon in belgië duss…
ik ga rijden op manege St. Hubert in Kapellen. Dat is wel nogal dicht bij de grens van belgië en nederland…
misschien ben je er toch iets mee…
xx

paardrijden is leuk ! (A)

ik doe bij manege klein oever. maar dat is iets te ver xD … in overijssel.
voor 1 dagje rijden weet ik niet.
ik doe gewoon lessen. dat is wel duur, maarja. ongeveer 10 euro perles. ;$

ik heb bij manege Charlois gereden , leuke manege en je leert er goed rijden , maar het is er niet bepaald netjes ofzo , maar idd , een verzorgpony is veeeeeel leuker , en je kan ook nog met de eigenaar overleggen of je ergens op een stal mag lessen of dat je een privé instructeur in huurt , is nog goedkoper ook ! , geloof me , zo kom je veel verder in de paardenwereld !

Je kan het beter leren van een verzorgpony dan op een manege. Ik heb zelf 2 eigen pony’s maar heb ook nog 4 jaar op een manege gereden. Omdat die paarden al zooo mak zijn leer je daar amper wat, of ze zijn gek geworden door die manege. Je leert het echt het beste met een “eigen” paard, of dus ook een verzorgpaard waar je een goede band mee krijgt!

Eerst heb ik ook iets van 2 jaar op een manege gereden, maar idd je leert er amper wat. Ook steeds weer op een ander paard rijden…
Nu heb ik inmiddels ook weer 2 jaar een eigen pony, heb er echt veel meer van geleerd. Maar nu zit ik er over na te denken om te stoppen…

Kijk op google en zoek eens op; manege rotterdam, dan vind je heus wel iets! succes!