paardenstaart

Hallo,

ik heb vrij veel problemen met het maken van een paardenstaart!
niet dat ik niet weet hoe het moet hoor! het is gewoon niet mooi als ik het doe!
ik heb lang bruin haar en als het los hangt is het best mooi, want ik heb een soort pijpenkrullen! maar als ik het in een staart doe is het ofwel veel te strak, ofwel veel te los! mijn haar hangt dan plat tegen mijn hoofd, en lokken vanvoor wat laten hangen gaat niet, want die zijn veel te lang langs de ene kant en te kort langs de andere kant. ik heb al raad gevraagd bij de kapper, maar zij had ook geen oplossing! mijn haar helemaal naar achter kammen gaat ook niet, omdat ik dan nog kleine krulletjes heb op mijn voorhoofd! heeft er iemand raad? ik zou zo graag ook eens een mooie paardenstaart hebben!

misschien kan je er haarlak of gel in doen, dan blijft het wel mooi en strak naar achter

En als je het eerst stijlt voor je het in een staart doet? doe ik ook altijd ;$

eerst haarlak op je kam of borstel doen zodat die kleine haartjes ook glad naar achteren gaan, ik hoop dat dat helpt (:

mischien touperen ofzo?

misschien eerst een pluk aan de voorkant draaien en dan met een speldje naar achteren en vervolgens pas een staart maken. Dan heb je wat meer bolling van je haar bovenop.