paardensport (western)?

heeey,
ik vroeg me eigenlijk af, of er hier nog iemand wat af wist van western reining? en tak van de paardensport, zoniet wie rijd er hier paard?

xoxox

Ik rijd wel, maar doe meer aan dressuur haha :slightly_smiling_face:
Hoezo vraag je je dat af eigenlijk?

x

Ik rijd wel paard, heb een eigen paard, een Bruin Bonte! Alleen rijden we er geen western bij… Wel koetsen en dressuur!

ik rij paard
nja eigenlijk heb ik 1 eigen, rij ik 1 met mn moeder en rij ik mn tantes paard (@ rachel, ook bruin bont en wauw zo mooi hahaah )

waarom wil je dat weten :slightly_smiling_face: ?

edit: ik spring alleen, en oefen dressuur maar eigenlijk alleen voor het springen haha oja ook nog cross :slightly_smiling_face: geen western

western sucks man
beter leer je dressuur

hahha grappig.

Ik vind western persoonlijk veel leuker dan dressuur… wil binnenkort misschien weer lessen gaan oppakken. Heb 6 jaar dressuur gedaan, was het wel een beetje zat. :’)

Ik rijd wel maar gewoon recreatie, geen western (:

Ik heb een eigen lieve haflinger, maar ik rijd vooral lekker in het bos, dressuur en springen (:

Western lijkt me trouwens wel ontzettend gaaf om eens te doen (:

Western lijkt mij niet zo heel leuk. Ben meer van het springen. :grin:

Haha ik denk trouwens ook niet dat je op een Fries van 1.73 die liever lui dan moe is echt goed western kunt rijden :’)

Ik rijd paard! heb een jonge pony van 3.5 en een paard van 8 waarmee ik wedstrijden (dressuur) rijd.
Ik heb wel heel lang op een stal gestaan waar voornamelijk western gereden word en dat is best heel vet! ze reden daar reining en die spins en die stops waren echt kicken om te zien :slightly_smiling_face: maar toch houd ik het liever bij dressuur haha.

haha leuk, welke stal? ik rij zelf nu 3 jaar reining, vorig jaar 4 de op EK geworden, net niet in de medailles!

welke stal?
ik rijd nu ongever 4 jaar reining, vorig 4de op de europese kampioenschappen geworden, likeee it. :grinning:

Ik heb nog nooit western gereden, maar ik rij al wel 8 jaar paard ofzo!
Ben eigenlijk meer van het springen, maar gezien het feit dat mijn verzorgpaard alleen dressuur kan, ben ik inmiddels dressuurfan! hahaha.
(fries)

+nieuwe bijrijdpony een ‘‘groene’’ haflinger (luxe type)

Ik rij al 11 jaar paard maar heb helaas nooit de gelegenheid gehad om western te rijden. Lijkt me wel erg leuk om een x te proberen :slightly_smiling_face:

ik rijd dressuur, buiten en springen :slightly_smiling_face: heb wel trekking gedaan met westernzadel, maar nog geen ‘echte’ western :slightly_smiling_face: lijkt me leuk! x

Ik stond op stal in Borkel en Schaft, dat is bij Valkenswaard (Noord-Brabant)

Ik heb het wel eens gedaan daar, maar ik hou het toch liever bij dressuur met mn KWPN’ertje haha.

ja mijn bericht is op een of andere manier weg, maar is stond bij Aniek Hagelaars.:slightly_smiling_face:

Ik rij nu acht jaar western, m’n ouders hebben 12 paint horses.
Doe vooral reining, en voor de fun barrel racen :slight_smile:

ik reed paard totdat we het niet meer konden betalen.