Paar vragen.

Hee

ik ben vorige week door mijn vriendje ontmaagd,
alleen het deed heel erg pijn bij mij.
hebben jullie een idee hoe dat komt?

en toen hebben we het gedaan met condoom,maar zijn Jippie condooms wel veilig?
ik gebruik liever durex ze zijn duurder maar ik heb liever veilig dan…

en ik moest van mijn moeder zeggen als ik er aan begon dat ik dan om de pil moest vragen maar dat durf ik niet te vragen omdat ik 14 ben .
en ik denk dat zij dat te jong vind!
en dat ze dan best wel boos is ofzo.

x

Condooms liggen niet in de winkel als ze niet veilig zijn.
En als je moeder al heeft gezegd dat je haar altijd om de pil mag vragen dan mag dat nu toch ook. Ik bedoel, anders zegt ze het toch niet?

Je moeder wordt vast niet boos. Als ze het ook al voorgesteld heeft ook niet, en je hebt een vast vriendje, dus zo raar is het niet om het te vragen.
Ik denk dat als je het haar vraagt ze niet boos wordt, en het wel goed vind. Ze weet vast wel dat jullie het anders toch wel doen, jij vraagt er niet voor niets naar.
En de condooms kon je echt niet kopen als ze niet safe waren . .

nee maar dat is al best lang geleden,
en toen zei ze:
(ik weet niet meer precies hoe het kwam)
Als je er aan begint slik de pil,en met condoom.

Ja daarom zal ze het vast niet erg vinden als je het vraagt, maar zal ze het juist fijn vinden dat je het eerlijk zegt en het veilig wil doen. Je moeder weet ook wel dat als jij een vriendje hebt dat je dan na een tijdje aan seks gaat doen.

uhuh :blush: maar zolang hebben we nog niet eens, we hebben morgen pas 2 weken.
en het is ongever 3/4 dagen geleden

Ja Jippie condooms zijn gewoon veilig.
En je kan ook wel zelf naar de dokter gaan.

Als je aan zoiets ‘volwassens’ als seks kan beginnen, dan moet je ook volwassen genoeg zijn om gewoon zelf naar de dokter gaan en om de pil vragen.

Wow. Idd wel een beetje heel erg vroeg… Maar toch maar gewoon vragen

Gewoon vragen, de 1 is wat vroeger en de ander wat later
Bij elk meisje is de 1ste keer anders. Mijn eerste keer deed geen pijn, maar bij een vriendin van mij wel, en zij bloedde ook. Dan heeft het te maken met je ‘‘maagdenvlies’’ de 1e is wat dikker/stugger dan de andere. Daar is niks raars aan.

is gewoon veilig durex en jippy,s uit zelfde fabriek maar jippy,s is voor kinderen:S XD

en wat betreft de sex dat kan aleen maar beter worden:)

condooms voor kinderen? xD
waar gaat het toch heen met de wereld