nou gewoon vragen of ie je waarschuwt als ie komt en dan met je hand verder gaan.
en als je n keer wilt proberen, hem in je mond late komen zegmaar xD
ik weet neit of je beetje de basics zegmaar kent?
ik neem aan dat je wel weet dat je moet proberen je tanden te bedekken, of iig niet met je tanden over zn ding schuren,
op en neer gaan… duh:P
en t allergevoeligste is bovenin, bij de eikel zgmaar, en de huid die daar zegmaar op en neer beweegt…
probeer gewoon zo veel mogelijk af te wisseln, bij de eikel, en dan n beetje met je hand idd meebewegen zegmaar, en dan gewoon wat dieper, en mijn vriend vind zo diep mogelijk ook SUPERlekker, maar daar moet je wel niet van over je nek gaan xD
ook vindt ie t lekker als ik zegmaar zn ‘testikels’(xD) lik of beetje licht masseer ( niet te hard want is gevoelig).
en haha 1 ding vind ie ook lekker, maar is beetje moeilijk te omschrijven… ik zal het proberen
zegmaar als je m in je mond neemt met je tong om zn dinges heen gaan zegmaar, en dan steeds dieper… voelt heel raar, maar hij vond t wel heel lekker.
en wissel veel af van langzaam naar snel, je mag best wel wat wilder doen, maar niet dat je tanden gaan rondvliegen enzo want dan doe je m pijn. en je mag ook best wel veel druk uitoefenen, dus niet te zachtjes knijpen met je lippen ofsoo, mag wel lekker stevig.
en wat volgens mijn vriend heel veel uitmaakt is :
in je mond klaarkomen is Veel lekkerder dan eruit zegmaar.
je kunt dan kiezzen om subtiel in de wasbak eruit te spoelen als je niet wilt slikken…
ik hoop dat je er wat aan hebt:P
en als je nog wat wilt vragen, ben niet de grote expert, maar heb wel al best lang met mn vriend, dus ik zal mn ebst doen!