Paar vragen over pijpen

Heey, ik vraag me een paar dingen af over pijpen, nadat ik dat laatst voor de eerste keer heb gedaan (misschien een beetje snel, maar goed xd).

1. Hoe kan het komen dat het zo lang duurt voordat mijn vriend klaarkomt?
  2. Hoe is het gemakkelijk om te zitten? Ik heb 6 verschillende houdingen gehad maar ik hield ze allemaal niet lang vol.
  3. Is het asociaal om sperma uit te spugen? :’)
  1. eerste keer duurt altijd langer!, misschien houdt ie t express lang op, misschien moeten jullie nog gewoon wennen aan wat hij fijn vindt, vraag hem wat ie lekker vind, probeer veel verschillende dingen…
    2)op je knieën, gewoon op bed of op de grond, op een stoel/bank, dat hij staat
  2. ik snap dat je t zou willen doen, maar ik denk dat ie dat niet zo leuk vindt:P dus hou t dan in je mond en spuug t uit in de wasbak als ie nog ligt na te genieten ofsoo:P als je t gewoon uitspuugt kan t misschien overkomen van ieeeeeee gatver gatver dit is zo vies, ik doe t alleen maar omdat jij t lekker vind… en dat maakt t vaak minder leuk voor n jongen denk ik…

ik hoop dat je er wat aan hebt:P

1. Hoe kan het komen dat het zo lang duurt voordat mijn vriend klaarkomt?
    Misschien kan hij niet anders? Komt hij ook niet snel klaar tijdens de seks?

2. Hoe is het gemakkelijk om te zitten? Ik heb 6 verschillende houdingen gehad maar ik hield ze allemaal niet lang vol.
    Ik vind het fijn als hij staat en ik op mijn knieen zit.

3. Is het asociaal om sperma uit te spugen? :’)
    Dat moet je aan hem vragen :’) .

1. 't kan zijn dat het aan jou vriend ligt, dat hij er gewoon lang over doet… Maar bij pijpen is de aanraking wel minder ‘ruw’ dan bij aftrekken bijvoorbeeld… daar kan het ook aan ligger.
  2. tussen zijn benen op je knieen als je op bed ligt kan ook handig zijn
  3. als je het niet door wilt slikken zou ik aan hem vragen of hij wil aangeven als hij klaarkomt, zodat hij niet in je mond klaarkomt… dat je het gewoon schoonmaakt. beetje vies misschien als jij het gaat staan uitspugen. :stuck_out_tongue:

Ik heb gevraagd wat hij lekker vond, en hij heeft geantwoord. Maar wat zou ik kunnen proberen dan? Want ik gebruik mn hand er ook gewoon bij, en zeg maar, meer een draaiende beweging met mn hand, … Maar echt gaan likken zeg maar lijkt me zo raar.
Dat laatste vroeg ik omdat ik hem heeel moeilijk kan laten klaarkomen door te rukken. Want hij waarschuwde zeg maar vorige keer toen hij bijna klaarkwam. Maar toen moest ie gewoon nog helpen omdat het gewoon heeel moeizaam gaat ;( En ik weet eigenlijk niet of ik wil slikken…

nou…
je kunt eerst geowon niet slikken en later proberen of je t okay vindt.

zal ik mijn persoonlijke tips geven?:stuck_out_tongue:

haha misschien beetje awkward zo op n topic, maarja.

@tartaarsaus, we hebben nog geen seks.

@SADCFaight, hoe bedoel je? ‘als je op bed ligt’?

^hij ligt dan op bed op zn rug, en jij zit tussen zn benen op je knieën of je gaat ook liggen…

@heartbeat huh, eerst gewoon niet slikken en later proberen of je het oke vind? xd
want opzich, het lijkt me nog niet eens zo’n heel groot probleem of zo, maar … ik weet niet, haha. Beetje snel misschien.
En je mag wel tips geven als je wil hoor :stuck_out_tongue:

Dat hield ik niet vol … Tenminste, niet lang xd

huh jij bent toch moslim?

nou gewoon vragen of ie je waarschuwt als ie komt en dan met je hand verder gaan.

en als je n keer wilt proberen, hem in je mond late komen zegmaar xD

ik weet neit of je beetje de basics zegmaar kent?

ik neem aan dat je wel weet dat je moet proberen je tanden te bedekken, of iig niet met je tanden over zn ding schuren,
op en neer gaan… duh:P
en t allergevoeligste is bovenin, bij de eikel zgmaar, en de huid die daar zegmaar op en neer beweegt…

probeer gewoon zo veel mogelijk af te wisseln, bij de eikel, en dan n beetje met je hand idd meebewegen zegmaar, en dan gewoon wat dieper, en mijn vriend vind zo diep mogelijk ook SUPERlekker, maar daar moet je wel niet van over je nek gaan xD
ook vindt ie t lekker als ik zegmaar zn ‘testikels’(xD) lik of beetje licht masseer ( niet te hard want is gevoelig).

en haha 1 ding vind ie ook lekker, maar is beetje moeilijk te omschrijven… ik zal het proberen

zegmaar als je m in je mond neemt met je tong om zn dinges heen gaan zegmaar, en dan steeds dieper… voelt heel raar, maar hij vond t wel heel lekker.

en wissel veel af van langzaam naar snel, je mag best wel wat wilder doen, maar niet dat je tanden gaan rondvliegen enzo want dan doe je m pijn. en je mag ook best wel veel druk uitoefenen, dus niet te zachtjes knijpen met je lippen ofsoo, mag wel lekker stevig.

en wat volgens mijn vriend heel veel uitmaakt is :

in je mond klaarkomen is Veel lekkerder dan eruit zegmaar.
je kunt dan kiezzen om subtiel in de wasbak eruit te spoelen als je niet wilt slikken…

ik hoop dat je er wat aan hebt:P

en als je nog wat wilt vragen, ben niet de grote expert, maar heb wel al best lang met mn vriend, dus ik zal mn ebst doen!

wo best n lang verhaal xD
sorry

Hahah,
nah ik heb er wel wat aan, ja! dankje.
Maar ik zie het zo gebeuren dat ik over mn nek ga als ik slik :blush:
Ik begin al te kokhalzen als hij een heeeel klein stukje verder gaat, haha.

ja, misschien gewoon oefenen met n tandenborstel ofso?:stuck_out_tongue:

ik heb wel dat ik echt gewoon niet over mn nek KAN gaan van iets heel diep in mn keel. als ik me niet lekker voel en ik wíl over mn nek om er vanaf te zijn, kan dat niet xD

en gewoon oefenen, en je mag dan best gewoon terug trekken hoor!

en ik weet niet hoe groot die geschapen is, maar ik doe t als ie nog slap is anders past t niet, m in je mond nemen en tegelijkertijd zn testikels (ballen klinkt zo raar) likken…xD

Klopt ?

maar je pijpt wel?

Ik spuug het altijd uit, lekker boeiend of het asociaal is, hij wil gepijpt worden :’)

… dat mag ze toch lekker zelf weten? :’)

ik vind niet dat je jezelf een moslim mag noemen als je pijpt, lijkt me ook nog dat ze niet is getrouwd. maar goed. een beetje een schijnheilige moslim dan. dat is mijn mening, want het hoort niet.