Paar vraagjes

Hee!
Ik heb een paar vraagjes:
1: Ik ben 2 dagen geleden ongesteld geworden maar vandaag (de derde dag) heb ik nog steeds geen rood bloedverlies, het is alleen bruin, dat krijg ik meestal aan het einde pas. ik heb altijd last van extreme bloedverlies dus ik vind het raar dat ik nu zo weinig heb, en bruin… hebben jullie hier misschien ook last van? :anguished:?

2: Je kent het wel: witte vloed, je krijgt het voor dat je ongesteld bent, maar is het normaal dat ik het nu nog steeds heb? ik ben nu 17 en ik ben al bijna 3 jaar ongesteld dus waarom is het er nog, ik gebruik inlegkruisjes anders vind ik het vies…

dankjewel voor het reageren als je dat doet! Alle hulp is welkom!
Xxx

1. dat is oud bloed dat is normaa.

2. dat is ook normaal want dat “witte vloed” dat houdt je vagina schoon dan komt het je vagina uit en dan ruikt het niet zo lekker omdat er dan bactieren bij zitten…

1. Je bent niet altijd ongesteld op dezelfde manier ( soms wat méér , soms wat minder) en de kleur, daar moet je je geen zorgen over maken. Het klinkt gezond :grin:

2. Witte vloed heb je volgens mij wel altijd ( mss iets meer in de puberteit). Dus ja, als je het hard hebt, zou je altijd inlegkruisjes moeten gebruiken.