Paar vraagjes

Oké hou jullie vast voor de vragen :stuck_out_tongue:

1. Dus ik heb nu bijna al 1 jaar iets met mijn vriend. Zoals iedereen zijn we na een tijdje beginnen experimenteren zoals wat voorspel (vingeren en aftrekken). Maar tijdens het aftrekken, tja wou het maar niet lukken. Het lukte natuurlijk wel voor af te trekken maar hij kwam niet klaar. Hij zei dat het kwam omdat hij het normaal al zittend deed, maar ik denk dat hij dit gewoon zegt om mij gerust te stellen. Aangezien ik mij wat irritant voelde omdat het niet was gelukt. Heeft iemand dit al meegemaakt?

2. Mijn vriend bleef voor de 2 keer slapen bij mij, en mijn moeder vond het zo nodig om condooms te kopen aangezien we samen sliepen --’ Is natuurlijk wel handig voor later, maar wat ja raar dat ze denkt dat we het toen al zouden doen. Maar ik ben eigenlijk bang dat de condooms te groot zouden zijn ofzo, ik heb al gezegd dat ik eens eentje wil meegeven met hem dat hij het kan passen maar ja hij is wat koppig en wil dat niet :cold_sweat: Dus wat denken jullie, het gewoon proberen en afwachten?

3. De laatste keer dat hij bleef slapen werd het allemaal wel erg intiem, terug voorspel, samen in de douche, en eventjes zonder kleren bij elkaar gelegen. Ik eens op hem en hij eens op mij. Toen hadden we eigenlijk echt zin om het te doen. Maar het probleem was, mijn moeder was thuis. Dus hoe doen jullie het, als jullie ouders wegzijn?

Oké, nu komt het beste deel, we zijn 15 en worden 16… Ik ben aan de ene kant bang dat het wat te snel gaat, ik bedoel, voor mij gaat het niet te snel. Maar ik weet niet wat jullie ervan denken. Voor mij is het allemaal perfect hoe het is, het gaat totaal niet te snel voor ons beide.

Dus hopelijk kunnen jullie mijn vragen beantwoorden! :slightly_smiling_face:

1. Mijn vriend kwam de eerste paar keren dat ik hem aftrok ook niet klaar. Het is waarschijnlijk gewoon even wennen, omdat hij z’n eigen hand gewend is.

2. Gewoon een keertje proberen als jullie samen zijn. Als het niet de goede maat is dan kun je andere kopen.

3. Het is toch niet erg dat je moeder thuis is? Zolang ze jullie niet hoort, maakt dat niks uit lijkt me.

Oke dus voor het eerste is het eigenlijk normaal dat het niet meteen lukt.
Dat kan ik ook doen natuurlijk!
En tja, dat is het probleem ik ben bang dat ze het zou horen :cold_sweat:

Als jullie stilletjes doen, hoort ze denk ik niks hoor. Zeker niet als het nacht is en ze slaapt.

Tja, toch is het niet zo ver te vertrouwen vind ik…

Ofwel doe je het zachtjes als je moeder thuis is, ofwel doe je het niet/als je alleen thuis bent. Ik zie geen andere optie dan deze twee.
Over je andere vragen:

1. oefenen, oefenen en nog eens oefenen! Niks lukt van de eerste keer! Misschien kun je aan hem vragen wat hij lekker vindt of als je tegen kritiek kan gewoon vragen wat beter kan.
  2. Je kan dit afwachten of inderdaad zoals Feuerwerk zegt eens proberen als je samen thuis bent.

Ik heb ook gewoon wel eens seks als er mensen thuis zijn hoor. We doen het dan gewoon iets rustiger aan dan normaal + we gaan eerst even na of diegene niet op dezelfde verdieping zit dan wij :stuck_out_tongue: Je moeder zal vast ook niet zomaar binnen komen stormen. Ik denk best dat als zij weet dat haar dochter met haar vriendje op haar kamer zit, ze jullie echt wel privacy gunt.

Dat is het probleem, als ik vraag wat er beter kan zegt hij dat het goed is zo. Maar waarschijnlijk zegt hij dit gewoon omdat hij denkt dat ik het niet meer zal willen doen als er dingen fout zijn. :cold_sweat:

Ja ze gunt ons wel privacy, maar ze is toch wat ongerust meestal. Ze denkt dat we al seks hebben terwijl we zelf nog eventjes willen wachten enzo. Zijn ouders zijn dan over dat onderwerp helemaal anders. Zij praten nooit over zo’n dingen met hem. :3

Lijkt me niet fijn als je bij de eerste keer vooral bezig bent met ‘hoort m’n moeder het misschien’…