Paar dagen weg met vader

De 3de week van augustus heeft mijn vader een week vrij van werk en omdat mijn broer herexamens heeft, ga ik met mijn vader alleen weg.
Ik mag zelf kiezen wat we gaan doen.
Een hele week gewoon thuis zitten zie ik niet zitten aangezien ik al genoeg in de vakantie kan thuiszitten, dus ik mocht vrij kiezen van m’n vader wat we zouden doen in drie dagen tijd.
Ik kom juist terug van 14 dagen Amerika met hem, mijn broer en mijn grootouders dus ook niet iets tè duur. Daarmee bedoel ik: geen citytrip naar New York of andere heel verre bestemmingen.
Iemand een idee?

Hmmmm. Londen? Ga ik ook doen (: Of gewoon een leuke camping in Nederland opzoeken, zodat je dat in zo’n uurtje kan rijden en dan kost dat niet je hele dag, drie dagen is ook niet erg lang.

Geen camping, en liefst iets in het buitenland waar er wat te zien is.
En ook met het vliegtuig, mijn vader rijdt niet zo graag ver…
Londen heb ik 3 jaar geleden ook al met hem gedaan. Parijs heb ik ook al in Pasen met hem bezocht, Barcelona vorige zomervakantie…
Rome is wel al 8 jaar geleden, dus misschien is dat nog iets?
Zijn er nog andere leuke citytrips?

Praag, praag praag!

stockholm? niet dat ik er ooit ben geweest maar volgens mij is dat wel een leuke plaats.

zweden? ik ben er niet geweest maar wil er wel een keer heen (:

Frankrijk, parijs?

Berlijn! En als je Rome misschien overweegt zou ik zeker Florence doen! Het is echt mijn lievelingsstad en ik ben er compleet verliefd op geworden dus dat is echt zéker een aanrader!

ik ben een tijdje gelden met me ouders in Stockholm/ en paar plaatsjes er omheen in zweden geweest was toen 13 volgens mij, gewoon beetje winkelen en met zo een bus opzoek naar elanden en nog veel meer dingen gedaan, was wel leuk.

Barcelona! is misschein wel kort voor 3 dagen, maar super mooie stad!

Antwerpen, ben ik vorig jaar geweest een leuke stad!

Pff jeetje wat mag jij naar veel gave plaatsen zeg… had ik dat maar.

Anyway; Antwerpen of Berlijn is erg leuk! Berlijn ben ik met school geweest maar nog lang niet alles gezien. Antwerpen is ook een erg leuke stad; genoeg te doen. Praag ben ik nog nooit geweest maar schijnt ook mooi te zijn. (:

Ga naar DisneyLand Parijs?
je kan dan wel in parijs geweest zijn, maar ben je ook naar Disney geweest.
ik ben er geweest en het is echt 1 van de vetste dingen wat ik gedaan heb!

BERLIJN
Lijkt me ook leuk, <3
succes

Londen of Parijs? (: Berlijn is idd ook gaaf!

Wat leuk dat je zoveel dingen doet met je vader :grinning:

Berlijn, Praag, Parijs,Madrid?

Praag of Lissabon?

Stockholm is meega leuk! Kopenhagen is ook prachtig, net als Bergen in Noorwegen. Maar Kopenhagen vond ik het mooiste. Hele mooie stad en je kunt er ook leuk winkelen.

Of als je wat beter weer wil : Rome! Zo mooi daar. Berlijn is ook errrrg leuk, of Antwerpen :slightly_smiling_face: Maar ik raad je Zweden en Noorwegen meer aan, zoooo prachtig.

Rome Rome Rome! Want je kunt wel naar een shopstad gaan maar ik snap het ook best als je paps daar geen zin in heeft. In Rome is zóveel te zien en te doen, dat is echt super. + sowieso mooi weer.

+ leuk voor je papa 1,5 liter bier voor 0,80 cent :grinning: