Paaldansen

Heeyy girls!!

Ik ben net nieuw op deze site omdat ik een vraag heb :slightly_smiling_face:
Ik heb namelijk ergens gelezen dat paaldansen dé ultieme sport is en omdat mijn vader altijd zit te zeuren dat ik op een sport moet, leek dit me eigenlijk best wel heel leuk!!!
Heeft iemand ervaringen hiermee? Ik ben trouwens helemaal niet sterk en al helemaal niet flexibel haha (plank;D) dus weet niet of het uberhaupt wel wat voor mij is.
Dus heeft iemand ervaringen? En hoe kan ik het tegen mn ouders vertellen?? :slightly_smiling_face:

Xxxxxx Marit01

Ja, het is super leuk! Kijk even in het speciale topic heirover, daar zijn meer meiden te vinden die dit doen. Kracht en flexibiliteit bouw je vanzelf op :slightly_smiling_face:

Hey
Ik herken me precies in jou
Ik ben zo stijf als een plank en alles behalve sterk
Je bouwt dit vanzelf op
Echt een hele leuke sport :slightly_smiling_face: ben er helemaal weg van

Ik kan dit topic niet vinden :frowning_face::frowning_face:

Oh superbedankt!! Ga het toch maar even voorstellen aan mn ouders dan haha :wink:
Xx

Hey girls,

Ik baal echt enorm want ik moet nog 1,5 jaar wachten voor ik erop mag​:sob::sob::sob: dat wordt aftellen… toch superbedankt ik blijf het idee zeker weten in mijn hoofd houden!

Xx

dat is balen ! Hoe oud ben je nu dan?

Ik ben nu pas 14 :sob::sob::sob: En de school in de buurt heeft ook geen kinderlessen… :frowning_face:

:sob::muscle: balen!!

Jaa… maar ik ga gewoon over 1,5 jaar er alsnog op haha :slightly_smiling_face:
Toch bedankt!:grinning_face_with_smiling_eyes::kissing_heart:

Van wie moet je wachten dan, je ouders of die dansschool? Bij mij zat er ook een meisje van 12 en nu nog steeds 2 die 14 en 15 zijn.

Je hebt inderdaad echt workouts gebaseerd op paaldansen. Maar ik vraag me af of je vader dit een leuke optie vind. Ik vind het, ondanks het sportelement, nog steeds heel trashy.

Dansen is overigens altijd aan te leren. Je begint misschien zo stijf als een plank, na een paar keren merk je al dat het soepeler gaat. Je moet het gewoon een tijdje doen.

Ik moet wachten van de dansschool, ze hebben een minimale leeftijd van 16 jaar.

Mijn vader vindt het inderdaad niet de leukste sport maar als ik het wil dan laat hij me gewoon gaan haha:) mij lijkt het nu nog steeds super, hopen dat dat over 1,5 jaar nog steeds zo is haha :grinning_face_with_smiling_eyes::grinning_face_with_smiling_eyes:

Ah dat is wel jammer ja. Ik wou dat ik zo vroeg al begonnen was en ik nu zwaar goed was :’)

Hahah ach nouja dat komt zeker nog wel! :grin: