Owl City

Hoii Peoplee :grinning:

Sinds 2008 ben ik helemaal gek op Owl City
Wie kent hem nog meer?

Info over Owl City

Owl City is een muziekproject van Adam Young. De naam komt van Young’s woonplaats Owatonna in de Amerikaanse staat Minnesota. Hij begon met muziek maken in de basement van het huis van zijn ouders. Hij heeft gezegd dat dit een gevolg is van slapeloosheid.
Hij is 23 jaar oud.

Ik vind Adam helemaal geweldig :slightly_smiling_face:
Mijn eerste nummer dat ik van hem hoorde : Designer Skyline
Mijn favo nummer; Ik denk the saltwater room of Christmas song maar ik vind ze allemaal helemaal geweldig mooi!
Concert in Nederland!
En ja hoor, 24-02-10 komt hij naar nederland
In de melkweg in A’dam

nobody?

nee

*zoekt op*
NEE.

nog nooit van gehoord

no sowwy i neva even hearded of his

Ik had al z;n reacties verwacht XD
ik zal wat links erop zetten :slightly_smiling_face:

Ik zag een afbeelding van hun, en ze zijn best wel oud he xD

Of niet.
op die foto leken 2 van hun serieus 45 ofzo.

Het is maar 1 persoon XD

Ik hoorde Rainbow Veins voor het eerst in een Youtube-filmpje.
Mwoah, niet echt mijn muziek.

Zijn nieuwe album is bijna uit :grinning:
12 augustus is ie te koop
ik heb hem al gereserveerd op bol.com XD

xx

Nee, ken ik niet ;]

Ja ze zijn super «3

volgens mij kende ik altijd 1 liedje van hun, maar die kende ik uit zo een filmpje op youtube. maar ik weet eigenlijk niet of die wel van hun was.

Ik had een gigantische addict aan fireflies, maar dan niet de originele versie maar een acoustische cover er van .Verder heb ik nog niet echt gekeken maat het is niet echt mijn muzieksmaak.

ken ik niet

whaha.
toen ik de titel las dacht ik dat het een spel was :grinning_face_with_smiling_eyes:
maar ik ken het niet.

ik ken hem wel soms is het wel leuk om te luisteren maar die liedjes kunnen ook echt zoo irritant zijn.
Ze zijn een beetje kinderachtig ze zouden zo gebruikt kunnen worden voor een kinderprogramma

FIREFLIESS OF COURSE!!
en er is nog een die ik leuk vind maar ben even titel vergeten maar voor de rest vind ik het een beetje hmm ‘vreemd’ klinken >.>