Ik leef ongeveer een jaar met een enorm probleem, ik kan niet meer normaal eten. En ik weet dat het slecht is, maar het lukt gewoon niet. Nu heb ik eindelijk de stap kunnen zetten van, ik wil beter worden, en dat zal ik ook, maar dan zonder dokters, nee ik ga het zelf doen. En daarom dit topic. Voor alle meiden met een eetstoornis die beter willen worden, en het echt gaan doen ook.
We kunnen elkaar hier
- motiveren
- adviseren
- elkaar’s lijstjes beoordelen en elkaar helpen
- en natuurlijk steunen
Natuurlijk mag iedereen hier zich bij aansluiten, mits je alleen maar lijstjes wil posten etc, maar niet het gevoel hebt dat je er echt voor wil vechten en beter wil worden. Dit topic is namelijk niet om elkaar nog verder naar beneden te halen, maar om er voor elkaar te zijn, en er samen uit te kunnen komen en beter proberen te worden. Je mag hier alles posten, zolang het maar motiveren, positief en alles is. Natuurlijk mag je het ook zeggen als je je een keer slecht voelt, maar dan zijn er weer anderen die je daaruit kunnen helpen.
is het idee een beetje duidelijk?
Het is natuurlijk gezond om zo te eten:
O- 2 boterhammen met iets of iets van havermout etc
T- stuk fruit, of een gezond tussendoortje
M- 3 of meer boterhammen met iets
T- stuk fruit, of een gezond tussendoortje
A- 3 tot 4 aardappels en toch wel 2/3 lepels groenten en een stuk vlees zo groot als je handpalm of een stuk vis zo groot als je hand
T- iets lekkers, gezond, of ongezond, haha.
en daar wil ik naartoe werken, en ik weet zeker dat er nog meer meiden zijn die dat willen!
Liefs