Oververven van haar

Heey allemaal:)

Mijn echte haarkleur zit tussen licht en donker blond in. Ik heb gister mijn haren lichter geverfd. Ik had gekozen voor Scandanavisch blond (10). Maar ik vind me haar niet licht genoeg. Dus wil ik me haar opnieuw verven met blond nummer 14. Nu heb ik 2 vragen:

1: …Hoelang moet ik wachten voordat ik mijn haar opnieuw kan verven?
2: …Op de achterkant van het verfpakje staat hoe je haar er na het
verven uit gaat zien. Meestal zetten ze een aantal natuurlijke haarkleuren neer en laten ze dan voor al die kleuren zien hoe je haar er na het verven uitziet. Moet ik als ik op de achterkant van het pak kijk om te zien welke kleur mijn haar wordt… kijken naar het plaatje waar mijn natuurlijke haarkleur is weergeven of naar het plaatje waar de kleur van mijn reeds geverfde haar op staat… Hopelijk is mijn vraag duidelijk:P ?
Dus eigenlijk of de haarkleur die op het pakje staat anders uitpakt omdat mijn haar al is geverfd:P

Groetjes Eefje

Ik zou het niet weten, maar het is wel slecht voor je haren als je ze kort na elkaar verft, dus ik zou wel een maandje ofso er tussen laten.

Xx

Als je je haar hebt geverfd met permanente verf moet je niet kijken naar je natuurlijke kleur maar naar je geverfde kleur. Overigens is het niet echt verven wat je doet als je je haar blondeert maar bleken. Je maakt je haar een paar tinten lichter. Dus als je nu je haar bijvoorbeeld 2 tinten lichter hebt gemaakt en je zou het met dezelfde verf nog een keer bleken wordt het weer 2 tinten lichter.

je haar lichter maken gaat moeilijk met gewone verf. je kunt het beter bleken.
kan je bij een haarwinkel kopen of bij de kapper ofzo

Als je je haar echt lichter wil hebben kan je beter naar de kapper gaan. Die heeft er genoeg verstand van wat voor jou haar het beste is…