Overvallen omgeving Rotterdam

Haaaaij,

Hebben jullie ook gehoord van de overval in Primark Rotterdam? Weet niet of het waar is maar een meisje uit mijn klas beweerde daar bij te zijn.
Ook is de c1000 in Schollevaar overvallen, de Blokker in Zevenkamp, De apotheek, De c1000 op Hesseplaats en 2 Albert Heijns ook in Rotterdam.
Het word steeds erger!
Ik word bang :astonished:

er zijn toch altijd overvallen ?!

Ze beginnen hier ook al.

Er wordt gedacht dat het dezelfde overvaller is. Dat van Primark wist ik niet en ik woon redelijk in de buurt… raar.

2012…tamtamtamtam

Je merkt toch zelf ook wel dat het er veel meer zijn dan eerst.

Ja tuurlijk. Maar nu in 1 week al heel veel, echt niet meer normaal, hier op school wel gesprek van de dag aangezien de Primark ook echt heel goed beveiligd is.

Ik hoop niet dat onze AH wordt overvallen ( vooral wanneer ik aan het werk ben). xD

Ja klopt en mensen beweren dat de overvaller met de fiets komt… :’)

Hahaha idd xD

Hmm raar :open_mouth:

^ Ja zeg dat wel :stuck_out_tongue:

HAHA hier moest ik hard om lachen :’)

HAHA hier moest ik hard om lachen :’)

Niet van gehoord. Niet op nu.nl = nie boeieeeend.

ik woon ook in Rotterdam maar ik ga echt niet voor alles bang zijn, heeft geen zin xD. Je weet zelf wel waar je niet moet zijn en op welke tijdstippen, da’s gewoon een beetje logisch nadenken en anders ongeluk.

ACHJA.

Oohhjaa daarom was de c1000 zo dicht en leeg? Ik dacht dat ze verhuisd waren. :open_mouth:

Ik werk bij Primark. En het klopt idd dat tie overvallen is.
En dat dat meisje uit je klas zegt dat ze erbij was, dat kan niet.
Aangezien het tussen 6 uur en half 7 sochtends is gebeurd en dus alleen een manager aanwezig was en geen klanten :wink:

Weet je toevallig welke apotheek en of de medewerkers gewond/dood zijn ?
Mijn nicht werkt namelijk in een apotheek in Rotterdam !