Overtuigen.

Hoe ga ik mijn vader overtuigen van een tongpiercing.
Van mijn moeder mag 't, maar ze zijn gescheiden en ik woon bij me vader.
Ik mocht ook geen navelpiercing, maar khad deze stiekem gezet met toestemming van m’n moeder en later verteld dat ik er 1 had aan mijn vader en toen was het ineens: oke , maakt niet uit.
Dus ik zat te denken om de tongpiercing ook stiekem te doen, maar dit valt natuurlijk veel meer op en is dus bijna onmogelijk.

Hoe kan ik dus me vader overtuigen van een tongpiercing?
Ben trouwens 15, voor de mensen die het willen weten…

Waarom mag het niet van hem?

Hmm , als jij dat mooi vind moet je dat vooral doen ik bedoel het is jouw lichaam…
Jouw vader hoeft toch niet met een tongpiercing de straat op ?

whoaw personlijk vind ik twee piercings wel erg veel, een tong piercing is echt gevaarlijk en slecht voor gezondheid - dat wil je nu mss nog niet inzien- maar daar krijg je later echt spijt van! tip voer een gesprek met de tandarts wat zo n piercing allemaal wel niet met je tanden e.d. doet wedden dat je het dan niet meer wilt? . waarom niet wachten tot je 16 bent, en dan heb je zijn toestemming toch niet nodig? en dan heb je nog tijd om het te overdenken

Toestemming heb je nodig tot je 18e.
Buiten dat lijkt het me moeilijk om je vader te overtuigen van iets dat praktisch geen voordelen heeft :wink:

@ hierboven:
Voor piercings heb je toch maar toestemming tot je 16e nodig?
Vraag aan hem waarom het niet mag?
En ik weet niet hoe de relatie tussen jou ouders nu nog is (gaan ze op een normale manier met elkaar om, etc.), misschien kun je vragen aan je moeder om er over te praten met je pa?

Gewone piercings tot je 16de, intieme tot je 18de.

Wacht gewoon een jaartje.