Overtijd?

Ik ben nu overtijd, maar ‘voel’ me wel ongesteld, heel emotioneel, opgeblazen gevoel, maar het komt maar niet. Ik heb een vraag: hebben meerdere mensen dit?

ha, dat heb ik precies op dit moment ook!
en ik hoor het ook al te zijn. Maar goed, ik denk dat het wel betekend dat je het binnenkort wordt.

Naja, ik zit heeeel veel te stressen. Ik heb een heel opgeblazen gevoel, ben een paar dagen overtijd, moet veel plassen, steken, maar gewoon geen ongesteldheid. En ik hoop echt heel erg dat ik niet zwanger ben (wel onveilige seks gehad, geen morning after pil, heel dom, ik weet het), maar ik vroeg me dus ook af of er meerdere mensen zijn die overtijd zijn of het soms wel eens zijn, maar zich dan wel ‘ongesteld’ voelen maar die zeker weten niet zwanger zijn?

@Lostinlove: Weet jij zeker dat je niet zwanger bent?

Ja, ik snap wel dat er mensen zijn die ook wel eens overtijd zijn, maar hebben die dan ook een opgeblazen gevoel en voelen die zich dan ook kut? ;’)

En ik heb al een test gedaan, het was negatief… Maar dan nog vertrouw ik het niet zo. :stuck_out_tongue:

Ghehe, fijn. :slightly_smiling_face: Ik moet idd echt stoppen met dat gestress, maar het blijft maar. Het blijft maar in mijn achterhoofd, wat ik ook doe. Kan 's nachts ook niet slapen, etc, etc.

dit hoort niet echt bij food en sport…

Ik denk dat het juist komt omdat je zo aan het stressen bent dat je niet ongesteld wordt. Dat is daar namelijk ook heel vaak een oorzaak van. Maar als je niet aan de pil bent kan je ook gewoon onregelmatig ongesteld zijn hoor. Als jij je zwangerschapstest goed hebt afgenomen hoef je nergens zorgen over te maken en komt het vanzelf.!

Nee, ik weet zeker dat ik niet zwanger ben. Ik zal niet weten van wie namelijk (:.

Maar ik denk inderdaad dat je misschien nu een beetje aan het stressen bent, en dat het daarom wat later komt. Tests zijn best wel betrouwbaar hoor!

dit topic hoort hier tog helemaal niet??
ik snap niet dat het niet gesloten wordt…
andere topics worden voor stomme redenen dan weer wel gesloten?