Overtijd..

Ik ben niet ongesteld geworden en nu?
  • Ben ik zwanger?
  • Word ik nog ongesteld?

0 stemmers

Lieve mensen, ik twijfel heel erg want ik moest donderdag ongesteld worden dat is zo’n zes dagen geleden, ik heb dat nooit … nou ja misschien eerst maar afgelopen tijd zit ik er misschien 1 dag overheen? … en nu niet dus … ik heb laatste tijd geen seks gehad maar wel een beetje klieren zeg maar :wink: ik ben echt bang dat ik nu zwanger ben… dat er misschien wel iets fout is gegaan maar dat kan gewoon niet omdat wij heel erg voorzichtig doen . Hebben jullie misschien hoop of iets. Reageer dan hier … liefs mij :wink:

Gebruik je anticonceptie?
Heb je uberhaubt seks gehad?
Wat houdt ‘klieren’ precies in?

Waarschijnlijk ben je niet zwanger, er kunnen veel redenen zijn waarom je menstruatie uitblijft.

Volgende keer, niet dat ik hoop dat dat gebeurd haha, kun je in dit topic posten: http://forum.girlscene.nl/forum/seks-zo/ben-ik-zwanger-147745.5250.html

Het kan ook zijn dat het uitblijft door stress, dus misschien ligt het daaraan?

ik gebruik de pil niet . Oeps sorry ik weet nog niet echt veel hiervan af haha plaats daar wel even! dankjewel , ik ben erg nieuwschierig waarom het zo lang duurt…

Maar wat heb je precies met die jongen gedaan? Als hij niet in je is geweest, kan je bijna niet zwanger zijn.

Je kunt alleen zwanger worden van seks en als hij in de klaar is gekomen.
Andere manieren zijn er niet, er zijn zoveel redenen waarom een menstruatie uit kan blijven, stress, ziek zijn etc.
Ik zou het gewoon nog even afwachten.

ja tuurlijk wel alleen heb verhalen gehoord dat je als je elkaar zeg maar bevredigt kan het zijn dat je zwanger raakt ik geloof het zelf ook niet maar een biologie docent zei het dus vandaar de angst …

als je elkaar bevredigt? is die man van de straat geplukt? :")

oh en hoe oud ben je? :")

ik bedoel dan naakt en dat hij dan zijn zaakje doet en verkeerd gaat. Dan zou het kunnen zei de docent eens.

Ik ben 16 jaar

Ik denk dat het handiger is als je het beestje gewoon bij de naam noemt, want nu weet niemand wat je bedoelt. Dus gewoon penis vagina aftrekken pijpen klaarkomen neuken.

Je kan alleen zwanger worden als de penis diep in de vagina zit, en dat hij dan klaarkomt.

Slechte docent, zaadcellen overleven niet in de buitenlucht om het zo maar even te noemen. Die overleven het alleen in het lichaam

Echt bedankt allemaal ik geloof jullie eerder dan docent ik hoop dat ik snel weer ongesteld word !