Overtijd

Hallo girls!

Ik zit met nogal een ingewikkeld verhaal. Here it comes…
Begin Februari ben ik vrij onverwachts verhuist naar Emmen (vanuit Limburg).
Omdat dit zo plots was, stopte ik ook met de pil (aangezien ik geen pillen bij me had, en dat nou niet het eerste was waar ik aan dacht om mee te nemen).

In Februari heb ik (stom genoeg, ik weet het) onveilige seks gehad met mijn toenmalige vriend.
Ook kreeg ik in Februari een blaasontsteking en daarvoor moest ik urine brengen naar het ziekenhuis, voor die blaasontsteking heb ik toen antibiotica gekregen. Maar als ik toen al zwanger was, dan hadden ze dat toch wel gezien of niet?

Begin Maart had ik ongesteld moeten worden, maar dit is tot op de dag van vandaag nog altijd niet gebeurt. Ik heb ondertussen al 4 testen gedaan (de laatste test heb ik 3 dagen geleden gedaan). Deze testen waren allemaal negatief!

Wat moet ik nou doen? Moet ik gewoon afwachten?

Alsjeblieft, vertel me niet dat ik stom ben geweest, because… I know :wink:
Het enige waar ik nu om vraag is advies…

p.s. heb zojuist een afspraak gemaakt bij de huisarts om morgenvroeg bloed te laten prikken voor een zwangerschapstest!

[b][/Update! Bloed is afgenomen en binnen 5 dagen heb ik de uitslag, de huisarts zei dat de kans klein is dat ik zwanger ben, maar dat betekent niet dat die kans er niet meer is natuurlijk!
Enorm gespannen en gestresst, maar ik hoop op het beste.
b]

Urinetesten?

Zoja, direct naar de huisarts voor een bloedtest of een klinische urinetest te doen.

Hmm, oke… ja het waren allemaal urinetesten. Dankjewel, dan ga ik dat maar direct doen!