Overthinking

Ik heb een hele leuke jongen een tijdje geleden leren kennen, waarmee het na een tijdje erg begon te klikken. Het kwam zelfs op het punt dat we elkaar ook leuk begonnen te vinden en er wat geflirt was. We konden het over alles hebben, hij zocht echt mijn aandacht op en was ook extreem lief, en met extreem lief bedoel ik ook echt lief. We besloten om af te spreken endat deden we, we hebben een hele toffe date gehad. De dag nadien hebben we opnieuw afgesproken voor een paar uurtjes en ook dat zat weer goed. Alleen veranderde alles toen op gesprek, we hadden de tweede keer dat we afspraken een stap verder gegaan (voorspel geen seks, hij weet dat ik dit niet wil zolang er niets officieel is tussen ons). Maar sinds dien is zijn lief zijn er nog amper, en praat hij vooral over seks. We hebben nu elkaar 4 dagen op rij gezien, en wanneer ik bij hem ben klopt alles. Hij is dan enorm lief, en zegt ook lieve dingen, zoals dat ie mij leuk vind, mooi enzo… Hij vertrekt op weekend vanaf morgen en we kunnen elkaar nu een kleine week niet zien, hij vroeg zelf om mij nog eens te zien aangezien het voor een aantal dagen was nu. Wanneer ik bij hem ben zegt hij ook dat hij “schattig” wilt doen want dat het voorspel niet het enige is waarvoor ik moet komen. Maar toch zit ik met enige twijfels… Ik vind het echt raar dat voor we elkaar zagen hij zo lief was op sms en nu amper nog endat hij bijna altijd over seks praat, wanneer ik hem erop wijs dat onze gesprekken veranderd zijn antwoord hij dat hij zich amuseert met me en hij mij nogsteeds wilt maar dat we wel zien hoe het uitdraait en hij nooit seks met me zomaar zou hebben. Maar woorden zijn makkelijk gezegd… Ik heb het moeilijk om het hier ook over te hebben met hem … Denken jullie dat ik hier te veel achterzoek of…?

Ik denk dat je gelijk hebt. Woorden zijn inderdaad makkelijk gezegd en jongens met een bepaald doel kunnen van alles zeggen zonder het echt te menen. Ik denk eerlijk gezegd niet dat hij serieus met je is.

Hii ik ben hier erg mee eens, veel jongens pappen aan enkel om dat ze iets met je willen.
Ik merk dit heel erg vaak, en vind dit stront vervelend… Maar ik ben iemand die de Jongens laat zweten.
Hun mogen mij bewijzen dat hij mij verdiend. en daarbij, zal ik zelf niet “Het” doen voor dat we een goede maand iets hebben. en denk dat ik daarna nog niet echt op me gemak ben.

Ik liet mijn huidige vriend pas na 4/5 maanden rustig voor het eerst iets doen.
En daar had hij geen problemen mee.

Hoop dat je hier iets mee kan
-Juul

Hey Juul,
Ik heb zeker wat aan je antwoord gehad!
Ondertussen zit het terug veel beter tussen ons, en is hij van zelf hiermee gestopt en hebben we nu terug de “normale” conversaties, en loopt alles beter. Toch bedankt voor je reactie!!