Oversized trui.

Hoooi (:
Ik heb laatst deze super lekker zittende oversized trui gekocht bij de Vero Moda. Maar hoe ik het nu draag vind ik het saai. Dus weet iemand miscchien hoe ik me look een beetje kan op leuken ?:grinning:

http://i53.tinypic.com/hu35o3.jpg

http://i56.tinypic.com/154u5mq.jpg

Dankje wel!

Donkere skinny jeans, all stars of juist pumps, lange ketting, veel sieraden?

Hoort ie niet over 1 schouder?

Eigenlijk alles. Maar om het wat op te leuken zou ik er wat sieraden bij doen (:

mooie sneakers met een opvallend kleurtje eronder

zo’n 5 euro rokje, panty, lange ketting? misschien is dat wel leuk,
of als die lang genoeg is gewoon met een legging?
en anders idd een donkere skinny.

leuke ketting erbij of leuke riem erop?

Gekleurde top eronder, zwarte legging en eventueel een sjaaltje! Omdat je trui grijs is kun je makkelijk kleur toevoegen. Als je een felgeel of felblauwe tanktop eronder draagt en een tegengestelde kleur is je outfit al snel heel interessant. Legging zou ik wel zwart houden!

Een gekleurd 5 euro rokje staat er vast ook leuk onder ^^

hihi dankje wel iedereen !

Zwarte legging, leuk gekleurd topje

De mouwen omslaan, omhoog stropen?
Veel armbanden (aan beide armen), dat ding off-shoulder doen.
En oorbellen, en als je ze maar aan een kant doet, met een leuke ketting?
Of een opvallende ring, in zo’n seventies neon kleur.

Hoort hij niet zo te zitten dat je schouders ontbloot zijn?

Ik heb best veel van die oversized dingen, ik trek meestal een kant over mijn schouder heen zeg maar, en meestal met een panty eronder en allstars of zo. En eventueel een lang hemdje onder de trui. Of gewoon met een skinny inderdaad en veel kettingen om of dergelijke.

een panty/legging en wat sieraden doen al veel denk ik

Zegmaar 1 schouder bloot en gwn een leuke ketting en skinny jeans?!

Met een skinny jeans, sneakers, kettingen en 1 schouder bloot?

Mooie trui! Je zou hem als jurkje kunnen dragen zoals hierboven beschreven wordt, maar een strakke tregging in bijvoorbeeld bordeaxrood of legergroen kan er ook mooi bij zijn. Een opvallende tas en ketting erbij, schoenen maken niet zoveel uit; hakken, ballerina’s, sandaaltjes, vans, all stars, staat allemaal wel leuk!