Overmatig zweten?

Eh, ik heb dus een probleem. Ik zit er best wel mee.

Ik zweet dus echt hardstikke veel, maakt niet uit of het nou warm of koud is.
Als ik in de auto zit zweet ik, als ik 5 minuutjes loop zweet ik. Het zal wel aan de puberteit liggen -moeders woorden- maar ik ben bijna 16, dus dan is de puberteit lijkt mij al behoorlijk over.
Ja iedereen zweet wel een beetje, maar ik vind het er nou niet echt charmant uitzien als ik met van die grote zweetplekken onder mijn armen loop. Ik wil juist heel graag gekleurde shirts aan, maar ik draag dus nu alleen wit en zwarte shirtjes omdat je het dan minder goed ziet.
Weet iemand er wat op?

Speciale spul van Oderex gebruikt?

Er zijn speciale kussentjes die je in de okselgedeelte van je shirt kan doen; zodat er geen grote zweetplekken komen…

Bezoekje aan de huisarts :slightly_smiling_face:?

Hey, ik heb daar ook last van… al een paar jaar. Na heeeel lang zoeken … heb ik bij een reformwinkel Syneo5 gekocht… en dat werkt zo super goed!!! ze hebben het tegenwoordig ook bij kruidvat. maar volgens mij verschilt dat per filiaal. moet je maar even googlen Syneo 5. het is een duits product. je moet het savonds doen nadat je je okselsgewassen en gedroogd hebt. dan gaan slapen… sochtends douchen en dan werkt het 5 dagen lang. je kan ondertussen ook gewoon douchen en andere deo gebruiken( ik doe meestal een FA deo gewoon voor de geur.) echt super!

Odorex werkte bij mij nooit… dit wel. maar dat verschilt per persoon!

succes

ik heb precies hetzelfde probleem! :[
ik had ook die odorex spul gebruikt maar dat help niet echt… -.-

Probeer aub SYNEO 5 …5 dagen geen zweet…en dan pas opnieuw aanbrengen…!!!

Mijn huisarts gooit het op de puberteit…

hoe heten die kussentjes? Hmm odorex heb ik niet echt goede dingen over gehoord.

Maar toch dankje :slightly_smiling_face:

Ja ik ga het proberen. Dankjewel :slightly_smiling_face:

Bij de Kruidvat hebben ze van die pads die kan je in de ‘oksel’ van je shirt plakken… die neemt het vocht op als een soort maandverband… maar lijkt me niet zo praktisch en ik denk dat je het best goed ziet zitten.

Aah goed! ik hoop dat je ook tevreden bent… het heeft mijn leven( en das niet overdreven!!! echt veranderd!)

Ik ga het ook proberen want Oderex helpt geen ene flikker en als ik wat doe zweet ik me dood :stuck_out_tongue: hahaaha
in ieder geval…
hoe duur is het =)?

heb je misschien een link van SYNEO 5 bij de kruidvat? Want ik kan het namelijk niet vinden…

m’n moeder had zo’n probleem ( neee geen menopauze)
ze is naar dokter geweest en die heeft haar een deo voorgeschreven die je 1 keer per maand mag gebruiken en dan zweet je bijna niet meer.
het werkt echt, hebk ook geprobeerd.

odorex extra dry
sindsdien nooit meer zweetplekken onder mn armen.
Ofja, alleen mini plekjes na 2 uur hockey, maargoed, dat overleef ik wel

Ik heb Odorex extra dry gebruikt, niet bij stilgestaan dat ik een gemengde huid heb en dus sommige plekjes gevoelig zijn.

Als je huid ook maar iets gevoelig is, koop het dan niet, ik heb het 1 week gebruikt, 2 sprays in plaats van 3 of 4, en ik ben die hele week door een HEL heen gegaan. Zodra er ook maar iets tegen mijn oksel aankwam, deed het zo’n verschrkkelijke pijn, en bij het opdoen van de deo prikte en jeukte het tegelijkertijd echt vreselijk.

Ik zie dat ding elke dag staan en dan denk ik, nog 1 keer proberen? Maar ik heb er een briefje ingestopt wat ik geschreven heb de laatste keer dat ik het opdeed, mezelf er aan herinnerd hoeveel pijn het deed x’D

Maar goed ik heb dus ook last van overmatig zweten, Syneo 5 werkt bij mij niet. Ik gebruik nu een roller van Sanex, de groene, het is gee antitranspirant maar ik zweet een stukje minder en de hele dacht geen geur om me heen.

Als je geen gevoelige/gemengde huid hebt raad ik Odorex extra dry aan, na een uur intensief sporten had ik minizweetplekjes van hooguit 1cm x’D

Ik had daar ook echt zo last van, supervervelend.
Maar ik heb odorex extra dry en dan de lotion daarvan en die werkt echt super! Want die andere oderex producten hielpen bij mij niet, maar de lotion gelukkig wel : )

Zoekfunctie!