Overloaded

De titel van het topic is dus fout, ik had het verkeerde gepost (dom als je met 2 dingen tegelijk bezig bent, maar nouja, de echte titel is dus op de foto te vinden ^^ Ook heb ik haar naam even verandert - naam hoorde bij andere foto ofzo xd

http://www.uploader.be/082011/19_1313782276.jpg

Keira Stones.
Zo heette het populairste meisje van de hele omgeving.
Het was zo’n meisje dat altijd lachte, in welke situatie ze zich ook bevond.
Zo’n meisje die steeds haar zin kreeg, wat het ook was.
Velen waren jaloers op haar en haar ‘perfecte’ leven.
Maar niet alles is wat het lijkt want:
achter iedere glimlach kan een gedachte zich schuilhouden,
maar ogen liegen niet,
jammer dat zoveel mensen dat over het hoofd zien.
Anders had iedereen al geweten,
dat Keira Stones niet zo’n perfect leventje had,
zoals iedereen leek te denken.

Klinkt beetje standaard, maar wie weet. :’)

Mmh. Klinkt beetje standaard maar ben wel benieuwd.

Ik wil graag wat lezen :slightly_smiling_face:

Ik ben benieuwd

Ja, hallo! Wie denk je dat je bent?
‘Hé Keira,’ groette een meisje van mijn klas me. Ik trok mijn wenkbrauw op en keek haar, samen met mijn vriendinnen, verbaasd na. De brunette keek nog even naar ons om maar toen ze ontdekte dat we naar haar keken richtte ze haar blik recht voor zich. Ik zag haar mond even bitter vertrekken en haar ogen tot spleetjes knijpen.
Wat had zij? Het was anders zo’n vriendelijk meisje. Nou, dat had ik gedacht dan.
Ik zuchtte, terwijl ik op de bus stapte richting huis. Naar huis, niemand was er echt enthousiast over. Ik zat, samen met mijn twee hartsvriendinnen op dezelfde school. Je kon ervoor kiezen om iedere keer naar huis te gaan, of een huisje op de campus te huren. We hadden alle drie voor dat laatste gekozen en zoals elke andere leerling van de campus zagen we er even hard naar op om naar huis toe te gaan. In de vakanties hadden we onze eigen ‘club’ maar die was tijdens de schoolperiodes meestal bezet, dus daar konden we in de weekends niet heen.
En dan had je nog dat irritante zusje van me die waarschijnlijk nu al stond te springen om mijn terugkomst mee te maken, terwijl het nog een goede twee uur te rijden was met het openbaar vervoer. Vermoeiend.

verder :slightly_smiling_face: