Overleden:'(

[b]Hoi,
Vandaag kreeg ik te horen dat een leraar van mijn school is overleden, 61 jaar, net genezen van prostaatkanker, volop aan het sporten… hij was aan het wielrennen en reed toen tegen een auto aan… Wij gaan hem morgen op school natuurlijk herdenken en dat zullen we ook wel iets voor hem doen, weten jullie misschien wat we kunnen maken of doen voor hem?

x.
R.I.P. uit ons leven maar voor altijd in ons hard (U)[/b]

a

Misschien een bos bloemen of een condoleance kaart naar de nabestaanden?

Gecondoleerd.

Ik weet alleen niet iets wat jullie zouden kunnen doen.

Gecondoleerd

Alle leuke dingen die jullie hebben gedaan met hem op school moet je opschrijven, en daar een mooi verhaal of gedicht van maken & dat voordragen?

Gecondoleerd!!

Dit.
En ik las er een stukje over in de Telegraaf.

`Gecondoleerd en sterkte!

Gecondoleerd!

Gecondoleerd!

Gecondoleerd!

Eerder op mijn middelbare school wanneer een leraar/leerling overleed werd er een condolanceboek geschreven. Dat boek stond dan op een verhoging en alle leraren en leerlingen mochten hun herinneringen en verdriet erin schrijven om dat vervolgens aan de familie te geven. Ik weet niet of jullie school dat ook doet, anders weet ik het ook niet. Je kunt eventueel een minuut stilte houden of bijvoorbeeld iets met je klas doen waar hij gek op was.
Gecondoleerd.

Dit. Alleen ik weet niet of die leraar gehaat was ofzo, want wij hadden dit toen een keer voor een meisje, en toen had iemand erin geschreven “Ik kreeg nog 5 euro van je, bitch”. Echt zó respectloos.

Dit. Alleen ik weet niet of die leraar gehaat was ofzo, want wij hadden dit toen een keer voor een meisje, en toen had iemand erin geschreven “Ik kreeg nog 5 euro van je, bitch”. Echt zó respectloos.

Gecondoleerd.

wow heftig meid! ik zou het niet weten! Maar iig gecondoleerd…

In de eerste klas aan het einde van het jaar was onze mentor overleden.
en toen hebben we een bos rozen gekocht (volgensmij iets van 20 rozen) en aan elke bloem hebben we eenkaartje met een leuke uitspraak of gebeurtenis opgeschreven die we met hem hadden meegemaakt…

Sterkte!

gecondoleerd

Moet raar zijn om een leerkracht te verliezen.
Sterkte!