Overknee's combineren

Ik heb suéde over de knie laarzen, maar draag ze alleen met een spijkerbroek.

Zouden ze met een harembroek of onder een rokje kunnen? of gaat dat (laatste) er hoerig uitzien?

Persoonlijk vind ik een harembroek echt geen optie voor overknee laarzen…
Rokje kan toch prima? Ligt eraan hoe je het combineert…

harembroek lijkt me niet zo leuk…
rokje kan idd ligt ook aan de rest van je outfit

ligt eraan hoe ik het combineer? hoe moet ik het dan combineren?
Ik krijg trouwens een legergroene harembroek van de zara, gewoon van katoen dus niet zo’n slobberding. kan dat echt niet?

Oef nee geen harembroek!
Met een rokje kan wel, maar een strakker (korter) rokje vind ik mooier staan dan een wijdere, dat wel.

pictures :grinning:

ik bedoel dit niet als reclame ofzo xd maar ik heb ze de laatste tijd wel best vaak aangehad, dus misschien kun je even op mn blog kijken? (: staat in me signature. ik weet niet of jij het leuk gecombineerd vind, ligt ook maar aan je stijl he!

@ Odet, mag ik vragen waar jij die laarzen hebt gekocht en hoe duur ze waren…?

Ik zou het niet met een harembroek dragen, komt snel ordinair over

ik was op je blog aan het kijken en zag super leuke grijze wedges
Waar heb je ze vandaan en hoeveel waren ze?:slightly_smiling_face:

50/100den panty of maillot met een redelijk strak jurkje met lange mouwen is ook leuk.

Ik vind een jurkje ook leuk :slightly_smiling_face:

sorry maar absoluut geen harembroek die dingen horen losjes te zitten en dan ga je er strakke laarzen over doen dus dat lijkt me echt geen gezicht maar met een jurkje,rokje lijkt me wel leuk ligt er wel aan wat voor rokje natuurlijk

ik zou geen harembroek met overknee larzen combineren :wink:
een rokje of een jurkje lijkt mij heel leuk!

ps. vraagje,
weet jij waar je die overknee laarzen kunt kopen, ik zoek ze namelijk al een tijdje, maar kan ze hier in de stad nog niet echt vinden ghehe ;p!

Scapino, heb ik zaterdag hele mooi gekocht voor 33 euro (:

ooh dan ga ik daar binnenkort even kijken!
Bedankt!

in groningen bij de Divino(?) heb je echt bérgen overknees…

OT; ik ben eigenlijk ook wel benieuwt naar leuke combinaties want mijn vriendinnen en vriend verafschuwen die dingen en omdat ik zelf ook niet zulke leuke combinaties weet draag ik ze dan ook maar niet (’:

Ooh nee, geen harembroek! Dat gaat er echt heel stom uitzien, met dat lage kruis. Onder een rokje vind ik het zeker kunnen, mits deze een hoge taille heeft. Onder een spijkerrokje kan het wel hoerig overkomen vind ik.

Wat zij zegt :grinning:

Deze vond ik wel leuk

http://i211.photobucket.com/albums/bb241/fashionising/randoms/overthekneess.jpg