Overknee laarzen

Haaai. wat vinden jullie van overknee laarzen? (: en dan niet van die leren met hoge hak enzo, maar gewoon suede platte als deze;

http://i29.tinypic.com/96ywrd.jpg

Ik had er laatst een paar gepast met wat vriendinnen, maar die vonden ze verschrikkelijk en hoerig enzo;p maar ik vond ze zelf wel heel vet haha.

Ik vind dat ze heel mooi kunnen zijn! Maar het moet wel bij de juiste persoon én op de juiste manier gecombineerd.

Ik vind dat het er aan ligt hoe je het combineert en hoe je lichaam is.

Als je er een panty onder gaat dragen vind ik het wel hoerig, maar met spijkerbroek moet kunnen

Ik vind ze heel erg mooi, wil zelf ook een paar aankomende winter, maar dan niet té hoog want dan lijk ik alleen nog maar kleiner :grin:

Ik vind suede niet echt hoerig, meer…piraatachtig xD

ik vind het niet mooi, indd een beetje piraatachtig. maar niet hoerig inderdaad

Ik heb zwarte suède overknee laarzen, dus ik vind ze mooi :3. Het hoeft ook helemaal niet hoerig te zijn, ik combineer ze juist stoer met bijvoorbeeld een zwarte skinny jeans en een oversized vest.

Die heb ik! En ik vind ze ook helemaal niet hoerig, als je het goed combineert natuurlijk. Dit is hoe ik ze een keer heb gecombineert:

http://i31.tinypic.com/2yxmd1x.jpg

Dat vind ik persoonlijk niet erg hoerig. :slightly_smiling_face:

Ik ook niet.

Ligt eraan hoe je het combineert!

nee vind ik ook niet (: leuk gecombineerd!

Ik vind platte overknee laarzen wel gaaf maar GEEEEN suede. Even serieus… leer is veel mooier. Maar zeker niet met hoge hak en zeker geen lak… maar gewoon plat en leder

Ik heb zo ook!
Krijg er ook veel commentaar op inderdaad maar ik vind ze zelf wel mooi ( :
En daar komt bij dat ik echt in een boerendorp woon waar taillerokjes al helemaal OOOOH OOOOH zijn :sunglasses:

Vind ze ook leuk. :slightly_smiling_face:

Ik vind ze leuk! en niet hoerig, mits goed gecombineerd natuurlijk!
maar ik wil er ook, ben alleen bang dat het niet staat omdat ik vrij korte benen heb

Ik vind ze leuk!

Superleuk!

ik vind ze leuk!
maar alleen bij mensen met super lange benen vind ik het mooi staan.

Ik vind ze zo ook wel leuk, maar met hoge hakken vind ik ze mooier.