Vinden jullie van die dikke overknee kousen (grijze of zwarte) gecombineerd met een rokje nog kunnen voor deze winter?
Ik wil er mij graag eens een paar aanschaffen, maar twijfel een beetje.
Ik zou ze dragen met een rokje (niet al te kort) zodat je nog maar een klein stukje bovenbeen ziet.
Ik weet ook wel dat ik zoiets helemaal zelf moet weten, maar vraag graag even jullie mening hierover.
Ik vind het sowieso kunnen, alleen ben ik zelf een koukleum, dus ik zou het waarschijnlijk niet snel dragen. Misschien met een panty eronder nog wel.
Beide kleuren kan je eigenlijk wel bij alles dragen, ik heb zelf zowel zwart als grijs, maar merk toch dat ik zwart vaker draag (wel in de lente/zomer).
Overknee kousen doen me altijd denken aan van die Japanse schoolmeisjes Ik vind het zelf niet zo
Ja, maar het hangt er ook wel een beetje van af hoe je het combineert volgens mij.
Volgens mij moet het wel kunnen met pumps of lage laarsjes en een rokje.
of toch niet?
Ik vind het er vaak wel leuk uit zien! Heeft inderdaad iets weg van Japanse schoolmeisjes, maar dat ligt er, zoals je zelf al zegt, maar net aan hoe je het combineert. Met een iets stoerder / grunge shirt ziet het er ook al weer heel anders uit.
Ja leuk! Ik zou er in de winter een panty onder doen.
Ik vind het zelf heel leuk, en idd een panty voor de winter
ok, bijna iedereen zegt dat ik er een panty onder moet doen.
Heb intussen donkergrijze overknee kousen gekocht.
Welke panty zou ik dan doen? Huidskleur of zwart? of misschien een ander kleurtje?
En welk rokje zou mooi zijn?
Ik heb een kort zwierig A-lijn rokje, of een recht strak rokje.
twijfel twijfel. haha.
ik draag ze altijd op een donkere panty onder een jurkje. ik vind het echt heel leuk. zolang het leuk en niet te sexy gecombineerd wordt.
@Medsestra
Met een iets langere rok lijkt me wel ok, dan zou ik ze eventueel nog zonder panty kunnen dragen ook, alleen wordt het effect van overknee kousen dan niet een beetje te niet gedaan? Niemand die het gaat zien toch.
Voor hetzelfde geld heb ik gewoon een katoenen maillot aan…
Het tweede plaatje kan ook wel volgens mij, alleen dit lijkt me een klein beetje
schoolmeisjes achtig.
Nog iemand ideetjes?
Of misschien een rok dragen tot net op de knie, zo heb ik er ook wel eentje, en gewoon de panty weglaten.
Dan zie je het misschien een heel klein beetje als ik ga zitten enzo.
Maar misschien ook wel raar. pfff, ik weet het niet.
Vond het eerst zo mooi bij een ander, maar misschien is het toch wel een beetje miskoop.
En als ik toch voor een kortere rok zou kiezen, zou ik dan voor een wijd rokje gaan, of eerder een nauw aansluitend rokje?
Wil alleen niet dat het té sexy overkomt…
of nog andere ideetjes?