overhalen

Vraag haar waarom het niet mag, misschien heeft ze er wel een reden voor.
Pas dan kan je verder denken.

Je mag ook pas op fb als je 13 bent haha

So what? Dat doet er nu toch niet toe? Als zij Hyves wil, omdat bv. veel van haar vrienden Hyves hebben, vind ik dat best logisch.

@TS: tsja, ik heb niet echt tips. Ik zou misschien samen met je moeder proberen een profiel aan te maken, zodat ze kan zien dat je niet te veel privacygegevens invult en dat het “veilig” is.

ik had gevraagt of ze er een reden voor had dat ik geen hyves mag, maar de reden is omdat ze het niet veilig genoeg vind… :frowning_face:

Je kunt toch gewoon nergens je telefoonnummer, en echte achternaam,adressen en zo vermelden.
Sorryhoor,maar op je 13e zou dit moeten kunnen.

Je kan aan je moeder vertellen dat je hyves helemaal kan afschermen, dus alleen zichtbaar aan vrienden. Daarnaast is het ook zo dat als je bij google je naam intypt deze niet je hyves weergeeft als je dit insteld. Misschien kan je dit aan je moeder vertellen?
Volgens mij hoef ik ook niet al je gegevens in te vullen, maar dt kun je ook weer afschermen! Ook zou je haar kunnen beloven dat je geen vreemde mensen zult accepteren.
En waarom mag je dan wel op deze site zitten? Hier kunnen toch ook vreemde mensen je benaderen?

ja idd dat snap ik ook niet ^