Overhalen

Heeey
Ik wil al jaren een hond. Maar nooit heb ik mijn vader kunnen over halen, mijn moeder vind het goed, maar mijn vader niet. Iemand perfecte overhaal tips? Trouwens, de hond uitlaten van de buren, een briefschrijvven, een heel verslag er van maken heeft geen nut…

Waarom wil je vader geen hond?
En trouwens, wat voor hond wil je?

Mijn broer en ik hadden door het hele huis briefjes verspreid met ‘DOG’ erop. Het werkte. :stuck_out_tongue: maar dat komt omdat mijn ouders zich makkelijk mee laten slepen

Hij vind een hond wel heel leuk enzo…
Hij wil geen hond in verband van vakanties… De hond kan dan niet mee.
Ik zou graag een Shiba Inu willlen(L)

haha!

Dat is geen probleem, dan stop je hem in een kennel. Hebben wij ook gedaan toen we op vakantie waren. Daar word ie goed verzorgd.

Ja maar dat wil mijn vader weer niet geloven…

Gaan jullie vaak en lang op vakantie(met lang bedoel ik langer dan 2 weken)?
Zo nee, dan lijkt het net alsof je vader probeert reden te zoeken zodat er geen hond in huis komt.

we gaan meestal amper 8 dagen:S het is een wonder dat we deze zomervakantie 10 dagen weg gaan…

Dan zie ik echt het probleem niet.

ik ook niet.

Ik ook niet, misschie nte weinig tijd?
Nee dat zal niet kunnen…
Of allergie, maar we hebben er allebei geen last meer van…

Misschien issie bang dat hij op ten duur alleen de hond moet uitlaten?(dat hoor je ouders altijd zeggen als je een hond wil)

Ja dat kan ook dat hij dat denkt. Maar ik zal 'm zeker zelf uitlaten

En dat is ook vrijwel áltijd zo.

Volhouden! Ik zeurde sinds groep 5 voor een hond en toen ik naar de tweede ging kreeg ik 'm dan eindelijk(A)
En voor de vakantie > Mijn ouders willen onze hond ook niet in een kennel, maar heb je misschien vrienden of familieleden die op je hond willen passen? Of een gastgezin, die kun je via internet vinden.
Succes!