Overgevoelig?

hallo dames,

Ik heb nu dus ongeveer al een halfjaar een vriend maar er is iets waar ik al een tijdje wat over kwijt wil, hij is erg gevoelig (seksueel gebied) en als ik hem aftrek komt hij echt al binnen enkele minuten en zo heftig ga ik nou ook niet tekeer en als we daarna nog even doorgaan komt hij nog een keer, ook als we seks hebben komt hij echt heel snel klaar waardoor er dus minder plezier is…
maar mijn vraag is dus: is dit normaal? hebben jullie dit ook wel eens?

:anguished:?

Nee, hier heb ik verder nooit last van. Maar wat je hem wel als tip mee kan geven is dat hij zich zelf misschien wat vaker moet aftrekken. En het dan probeert uit te stellen en zo beetje bij beetje langer. Hij moet er natuurlijk ook wat moeite voor doen om het voor jou ook leuk te maken.

Je hebt van die condooms met ribbeltjes, die zijn voor vrouwen heel gevoelig, en voor mannen word het iets minder gevoelig, zodat ze later klaarkomen :slightly_smiling_face:

Heel veel mannen hebben dat moeten trainen volgens mij. Als ze zich gewoon helemaal laten gaan zullen vrij veel mannen snel klaarkomen denk ik. Masturbeert hij zelf wel eens? Want dan kan hij het zeg maar oefenen. En verder kan je speciale condooms gebruiken waardoor het voor hem wat minder gevoelig is.

Nee, ik heb geen idee of hij masturbeert( denk niet zo vaak) hij heeft nog een vol huis en deelt een kamer met zijn oudere broer. Maar bedankt voor de tips!
Ik zal het er zeker met hem over hebben :slightly_smiling_face: