Overgeven na het eten.

Omdat dit topic ook over health gaat en ik het een beetje apart vind, post ik het hier.
Ik heb de laatste tijd steeds vaker dat mijn eten omhoog komt, dan heb ik niet eens veel gegeten, sneetjes brood of fruit, maar dan komt het omhoog en krijg ik een soort overgeefgevoel. Eerst slikte ik het dan weer door, maar nu kan ik dat niet meer, omdat het maar blijft terugkomen. Wat ik nu doe is naar de wc gaan en alles eruit gooien, dat helpt wel, maar dan krijg ik een lege maag haha.

Kent iemand dit / weet iemand wat ik hieraan moet doen? Ik ben totaal niet iemand die enorme porties eet, gewoon normale hoeveelheden.

Ik zal naar de dokter geen eigenlijk. Geen idee wat het is maar het lijkt me heel vervelend.

Misschien eet je te snel, of kauw je niet goed genoeg?
'k zou inderdaad met de dokter overleggen.

Ik heb het ook gehad, ik heb het aangekeken en het ging vanzelf over! Ik denk dat ik me te druk maakte en te snel at!
Maar als het te lang aanhoudt idd even naar de dokter gaan!

Heb ik ook, al heel lang. Ik kots ook als ik te snel heb gefietst of terug kom van hardlopen. De dokter heeft me pillen voorgeschreven om mn maag tot rust te brengen, die helpen wel (: Even een bezoekje brengen aan de huisarts dus!

Ik dacht eerst dat dit weer zo’n pro-ana topic was en wilde al weer gaan zeggen dat je ermee moet stoppen :’)

Maar idd wat @krullevaar zegt.

Zou even naar de huisarts gaan.
Kan ook een begin van een maaginfectie oid zijn.
Even laten onderzoeken.