overdrijven, ik snap het niet.

ja, sommige meiden kunnen zo overdrijven. bijvoorbeeld als je woensdag een ijsje gaat eten met pietje en keesje, dan zet pietje dit in haar msn naam: ’ woensdag word zoooooo geweldig met mijn allerliefste schatjes. (L) alsof de hele wereld moet denken dat jij iets super leuks gaat doen? van een mug een olifant maken ofzoiets. ik snap het niet, meestal zet ik het niet eens in mijn msn naam ofzo. wie snapt waarom ze dit doen ik snap het serieus niet. :anguished:?

tjaa… ik irriteer me er ook aan!
niks aan te doen vrees ik…

ja, maar het is toch ook raar :grinning: en dan laatst, ging ik met pietje die vriendinnen was met mijn vriendin keesje, maar ik vond pietje niet super aardig. deed ze net alsof we best friends enzo waren, ik dacht echt; oke ?

Ja ik irriteer me er vreselijk aan, hele msn namen vol met levensverhalen… waarschijnlijk interessant doen? Nee ik heb geen idee.

alhoewel… als diegene het in zijn/haar ‘eerste’ nickname heeft zitten kan je dat zelf veranderen: rechtermuisknop > een bijnaam toevoegen. dan kan je zijn/haar nickname veranderen. :wink:

ja, of meterslange www’s op hyves vol geschreven met een verhaal wat heeel grappig is (nee) en waar ik dus echt ‘wtf’ bij denk ?!

Dat doe ik altijd als ik me verveel en me er ontiegelijk aan erger hahaha
edit; oh ik bedoelde nickname veranderen even voor de duidelijkheid ;p

Lame activiteit in msn-naam equals willen laten zien wat een geweldig sociaal leven je hebt. Als je je daar goed door voelt, waarom niet, hè. ^^

haha, goed verwoord godzilla.
het is toch je msn NAAM. niet typ hier een heel blog.

helemaal goed verwoord, amen !

Interdaad zeg, of dit, had vandaag een meisje in haar msnnaam:
Ijsje met snoepjes, jwz ('a)
Dan heb ik zoiets van, WTF?!
Of dit:
Kermis was aan met m’n meisjes (L)
Whut?!

dit is een fase.
maar idd, ik erger me er ook aan

Ik zet er altijd bullshit quotes in. Of niks. Bullshit of niks.

precies.
niet van die rariteiten of levenskreten als:
luister niet naar de stem van het leven, maar volg de stem van je hart.(l)(l)(k)(f)(l)
echt, nou IK HEB TRANEN IN MIJN OGEN.

ik zet er altijd van die zinnetjes in zoals:

Celebrities walk on the red carpet cause they’re famous, me and my friends walk on toilet paper cause we are the shit
of teksten uit liedjes ofzoiets. maar niet zulke onzin :x

Echt he.
‘DIT WEEKEND WAS LEUK MET ME BESTIEEES. (L)(F)’
Goh. Fijn om te weten. :’)

Ja, serieus. Vooral van die mensen die rare spreuken ofzo hebben.
Ga poepen man x]