ik zou eerst op vakantie gaan met 3 andere vriendinnen, maar het was al snel duidelijk dat 1 vriendin al niet meer mee zou gaan ivm persoonlijke omstandigheden. ik moest er nog even over nadenken of ik met die andere 2 wilde, en ik denk dus dat ik ook niet wil: mn gevoel zegt gewoon dati k het niet moet doen.
nou heb ik een paar maanden geleden wat met een jongen gehad, en heb nog steeds wel een zwak voor hem. hij + zijn vrienden zijn nu collega’s van mij dus ik zie ze sowieso elke week een paar keer. door mij kennen mijn vriendinnen hun nog ook een beetje. ze spreken nu ook gewoon af met mijn ex ezno, wat ik dus eigeniljk al ehlemaal niet leuk vind (en dat weten ze, maar ze doen het wel gewoon…).
nou hebben ze gezegd van: nja als jij niet mee wil, gaan weij met zn 2en + mijn ex en zijn vrienden op vakantie, want het zijn ook vrienden van ons. dit idee vind ik dus helemaaaaal niet leuk en ik heb dit eerlijk gezegd ook liever niet… ik vind het zelf eigenlijk best logisch dat ik dat niet leuk vind, maar misschien overdrijf ik wel?
ze weten dat ik het helemaal niet leuk zou vinden en ze overwegen alsnog om het te doen? overdrijf ik of heb ik hier recht van spreken?