Overdrijf ik?

Dankuzeer.

Pfff lastig, ik zou denk ik ook schrikken :confused:
Nu zie je wel weer dat innerlijk heel belangrijk is.

Ik vind het wel goed dat hij het gezegd heeft, dus ik denk dat hij ook echt wel van je houd.

ik zou me in die situatie ook niet lekker voelen, ik zou veel met hem praten en uitzoeken of het nog wel gaat tussen julie

suc6

Je komt op een gegeven moment in een periode dat je denkt dat je niet meer verliefd bent, en dat je dan denkt dat je het uit wilt maken. Maar verliefdheid word meestal houden van, endaar kan je ook later achterkomen?

Wat lastig voor je meis :frowning_face:. Maar ik ben het idd met de dames voor me eens… Het feit dat hij dit eerlijk tegen je vertelt, getuigt van hoeveel vertrouwen hij heeft in jullie relatie en hoeveel hij om je geeft. Hij had dit net zo goed voor zich kunnen houden op hoop van zege… Maar hij besloot het met jou te delen om het zo achter jullie te laten en samen weer sterk verder kunnen gaan…

Misschien zei hij het iets te hard dat hij je weer als een normale vriendin ging zien. Het kan ook zo zijn geweest dat hij zich gewoon steeds de lul voelde door hoe jij tegen hem deed. Dan is het niet gek dat de passie even op een laag pitje gaat. Misschien is dat wat hij bedoelde… Kan natuurlijk niet voor hem spreken, maar jongens zijn vaak communicatief een beetje gebrekkig haha…

ahh dit is idd wel kut, maar het is wel heel goed dat hij het eerlijk heeft vertelt en daarom denk ik dat hij nog wel echt verliefd is. je kan ook eens met hem gaan praten ookal is dat misschien moeilijk… misschien heeft die kutperiode je wel onzeker gemaakt?
ik weet niet of je hier nou zoveel aan hebt maar succes :wink:

Als ik jouw was zou ik hem er ook op complimenteren en je excuses aanbieden voor je gedrag van toen.
Zodat het je het achter je kan laten.

Als ik jou was zou ik mijn excuses maken,
En voor de rest: waarschijnlijk weet hij nog niet echt wat hij wil. Laat hem vrij in zijn keuze en vraag hem een keer of hij van je houd. En je moet echt aardig tegen hem gaan doen als je hem nog wilt!!

Jah, idd.

Hm, ik zou er ook van schrikken hoor!

Je moet het kunnen afsluiten, die rotperiode. Ik denk dat hij gewoon zo begon te denken, omdat je zo rot tegen hem deed. Dan ga je je nogal snel minder verliefd voelen. Maar als je gewoon weer lief tegen hem doet, komt het vast wel goed.
Ik vind het goed dat hij zo eerlijk is geweest! En hij heeft het niet uitgemaakt, maar het aangekeken. Dat zegt al genoeg over hoeveel hij om je geeft.

Op zich is dit niet zo heel vreemd hoor. Het komt best wel vaak voor.

In eerste instantie is het vooral heftige verliefdheid met mega veel vlinders in je buik en zenuwen bij elk smsje en zo. Zo’n periode waarin je constant met een grijns op je gezicht loopt die er niet af te rammen is zeg maar.

Na een tijdje gaat op zich de verliefdheid niet weg, maar het meest heftige verdwijnt dan wel. De vlinders worden minder in hoeveelheid en af en toe kan je ook weer anders kijken dan alleen maar grijnzen. Sommige mensen kunnen dan in die tijd er aan gaan twijfelen of het wel echt is. Immers de heftige verliefdheid gaat weg, maar het heftige houden van moet nog echt op gang komen. Zeker in jullie geval dat jij ook nog eens minder aardig tegen hem deed (gedeeltelijk misschien ook wel omdat bij jou de heftige verliefdheid minder werd maar dat gok ik).

Ik denk dat je geen zorgen hoeft te maken en dat je gewoon stap voor stap verder moet gaan en dan kijken of het allemaal inderdaad hevig houden van gaat worden. En het is denk ik heel goed dat jullie erover praten.

Succes en ik zou me nog geen zorgen maken als ik jou was.