Overdrijf ik?

Hoi!

Ik zou graag willen weten of ik overdrijf…

Ik ben bijna 1,5 jaar samen met mijn vriend. Gisteravond was ik bij hem en hij vertelde me even tussendoor dat hij voor morgen (dus vandaag) had afgesproken met een ‘ex’ (alleen seks, ze hadden geen relatie) met wie hij afsprak een tijdje voordat wij een relatie kregen. Ze hebben voor vandaag afgesproken om ‘dingen af te sluiten’ en antwoorden te krijgen op vragen.

Toen hij dat vertelde heb ik gezegd dat ik het niet leuk vind en erg onnodig. Ook zei ik dat als ze afgesproken hadden om te praten voordat wij iets kregen het natuurlijk geen probleem is, maar dat ik het totaal niet snap dat hij dat nu nog wil. Ook omdat wij nu al bijna 1,5 jaar samen zijn en ik het erg vervelend vind dat hij blijkbaar zijn tijd van seksafspraakjes met haar nog niet heeft afgesloten.

Ik ben best wel boos geworden en weet niet zo goed wat ik nu zal doen… Is dit normaal en had ik niet boos moeten worden?

Nee, je hebt niet overdreven.

Ik zou echt laaiend zijn…

Ik zou ook boos en verdrietig zijn geworden

Ik zou inderdaad ook echt laaiend zijn… Ik vind absoluut niet dat je overdrijft, ik vind je zelfs nog rustig overkomen!

Ik zou dit ook niet snappen… Waarom moet je anderhalf jaar na het verbreken van die “relatie” nog met elkaar gaan praten en dingen afsluiten?! Daar heeft hij/hebben ze toch tijd genoeg voor gehad…

Ben het volledig met je eens dat je boos bent geworden! Wat zei je vriend ervan?

Ik vind het op zich niet raar als hij een keer met haar zou willen afspreken om bij te praten, maar dat hij blijkbaar nog steeds vindt dat dat hoofdstuk niet is afgesloten en daarom af wil spreken zou ik wel erg vinden.

Nee, ik vind het ook totaal nergens op slaan. Ik zou echt boos zijn.

Opzich zou ik me wel een beetje zorgen gaan maken, maar ik denk dat je hem gewoon moet vragen waarom ze het nu, anderhalf jaar later, nog steeds niet afgesloten hebben. Dan heb je duidelijkheid! :slightly_smiling_face:

^ How how how, ze bedoeld van VOOR haar relatie. Hij heeft nu geen seks meer met dat meisje. Ook zijn die afspraakjes gestopt VOOR ze een relatie kregen, dit is de eerste keer dat ze weer afspreken. Volgende keer iets beter de beginpost lezen!

Ben ik de enigste die vind dat je een beetje druk maakt voor niks? Ja, het is een beetje raar dat hij het nu nog moet afsluiten, maar zolang er niks gebeurt, en er niks gebeurd is tijdens de duur van jou relatie met hem, dan is er toch niks aan de hand?

het feit dat hij na 1.5 jaar nog met haar gaat afspreken om ‘dingen af te sluiten’ betekend dat hij en/of zij er nog mee zaten. Wat betekend dat het dus niet helemaal over was. Ongeacht of er nou werkelijk dingen zijn gebeurd of niet, het is dus nog niet over. Na 1.5 jaar in een nieuwe relatie. Ook was het alleen maar seks. Dat vind ik niet druk maken om niks…

Dit dus…

Nee je hebt groot gelijk. Het is inderdaad nogal dubieus dat ze nog dingen moeten afsluiten, en je hebt al 1,5 jaar een relatie met hem. Kom op zeg, wat denkt hij wel niet. Ik zou hem eens goed aan de tand voelen.

Ik geef je groot gelijk. Ik snap wel dat hij dingen wil afsluiten, maar come on, nadat jullie al 1,5 jaar samen zijn? Dan niet.

Ik vind dat je overdrijft.

Uhmm je overdrijft een beetje misschien? Mijn ex en ik zijn semi raar uit elkaar gegaan, en ook al ben ik nu super gelukkig in een nieuwe relatie en ben ik volledig over mijn ex heen, zou ik hem ook nog wel een keer willen spreken om alles goed af te sluiten. Dit heeft niks met mijn huidige vriend of met lingering gevoelens voor mijn ex te maken (want die zijn er niet). Het is meer dat het raar is dat ik mijn ex gewoon nooit meer goed heb gesproken over ons en wat er is gebeurd en dat maakt het voor mij onafgesloten. Niet dat ik nog gevoelens of iets voor hem koester. Ik vind het persoonlijk niet echt nodig om hier boos op te worden op je vriend en zou hem lekker laten gaan. (maar misschien ben ik de enige xd)

^ Maar er waren geen gevoelens tussen hun. Alleen sex. Wat moet je daar nog over afsluiten?