Overdrijf ik?

Hoi lieve iedereen :slightly_smiling_face:

Alvast sorry want het is een ontzettend lang verhaal :stuck_out_tongue:

Ik voel me al dagen vreselijk door het volgende wat er is gebeurd.
Ik had een vriend, waar ik echt belachelijk smoorverliefd op was. Al heel lang ook, ik heb hem echt al 3 jaar lang superleuk gevonden voordat we wat kregen (hij had een vriendin dus kon 't niet) maar uiteindelijk toch bij elkaar beland. Nadat het uit ging met zijn ex kregen we veel contact, hij zei dat hij me ook super leuk vond. Hij bleef steeds lieve dingen zeggen en ik werd smoorverliefd.
Toen hij ineens dat weekend uitging en met mijn beste vriendin zoende… Ze wist hoeveel ik voor hem voelde, en ze heeft hem eerst afgewezen, maar uiteindelijk toegegeven. Ik heb me echt dagen klote gevoeld hierdoor en ontzettend gehuild.
Het ergste was nog dat ze dingen whatsappte naar elkaar dat ze geen spijt hadden want het was een super leuke avond etc… Nougoed, na veel gepraat heb ik het ze vergeven. Ze bleven nog een tijd door whatsappen, maar daarna hield dat op.
Een aantal weken later kregen H en ik een relatie. Maar dit was allemaal heel raar. Op stap dansten we beide steeds met anderen, ik deed dit eigenlijk alleen om hem jaloers te maken, omdat ik er niet tegenkon dat hij met een of ander meisje stond te schuren. Ik hield dit niet meer vol en heb dat toen verteld. Hij schuurde ook steeds met diezelfde vriendin, J, en ik heb duidelijk gezegd dat ik het niet leuk vond, en dat het me kwetste.
Na dit gesprek had ik het idee dat het goed was tussen ons. Dat weekend erop ging ik een paar dagen naar het buitenland. Toen hoorde ik dat H en J dat weekend op stap weer met elkaar hadden geschuurd. Nieuwsgierig als ik was ging ik hun facebook gesprek lezen (ik kon op J’s account komen) en daarin stonden dingen als: heb je je whatsapp al verwijderd? blabla
Ik wist gewoon niet wat ik hiervan moest denken. Ik heb opgebiecht dat ik t gelezen had, waardoor J ontzettend boos werd. Dat ik hun niet vertrouwde etc. Ik heb gevraagd wat er in dat whatsapp gesprek stond, en daarin stonden dingen als " Ja over 3 weken is ze weg blabla" ( ik zit nu voor een jaar in Amerika) dit heeft me ontzettend gekwetst. Weer na veel praten heb ik het ze vergeven. J heeft overigens nooit haar excuses hiervoor aangeboden, terwijl ik dat WEL deed, dat ik haar gesprek had gelezen.
We hebben het hier dus alweer over gehad, H en ik, en ik had het hem weer vergeven en hoopte dat het hierna goed zou gaan. Tot we op een donderdag op stap gingen. Ik had de hele avond met geen enkele jongen gedanst en steeds gelijk gezegd dat ik bezet was etc. toen kwam ik H tegen in een kroeg en zou naar hem toe, en ineens pakt hij een meisje beet en gaat vet maar haar schuren in die kroeg… Ik was met 3 vriendinnen, en 1 liep naar hem toe en zei: kijk M is daar! en zijn reactie daarop was een vies gezicht trekken… Ik probeerde met hem te praten maar hij was zo dronken dat ie me alleen maar duwde om geen enkele reden en hij gedroeg zich echt als een malloot.
Ik had het toen ECHT helemaal gehad met hem en zou het uitmaken. Maar om de een of andere reden heb ik het hem weer vergeven en alles zou beter worden…
Die weken daarna ging het weer ontzettend goed. Tot ik afgelopen vrijdag dus naar Amerika vertrok. H had gezegd dat hij ontzettend veel van me hield en het graag na amerika allemaal wilde voortzetten, dat hij er alles aan zou doen om het te laten lukken en dat hij op me zou wachten.
Diezelfde vrijdagavond heeft hij J meegenomen naar zijn huis na het stappen. Ze waren beide dronken en hij had geen zin om haar thuis te brengen, dus bleef ze maar slapen. Hij heeft wel op de bank geslapen, maar toch. Hij vertelde me dit en ik wist gewoon niet wat te zeggen.
Ik ben zo ontzettend boos op hem… ik vind het niet normaal dat hij haar zomaar bij hem laat slapen, in het bed waar ik een paar nachten geleden nog samen met hem had gelegen… Hij WIST hoe erg ik het vond dat ze steeds zo met elkaar flirtte etc. En hij had beloofd het niet te verpesten tussen ons :frowning_face:

hij blijft maar zeggen dat hij van me houdt en me niet kwijtwil, maar ik ben gewoon zo ontzettend boos…
Tegen J heb ik gezegd dat ik haar niet meer hoef te zien, zo’n vriendin hoef ik niet, maar zij vind dat ik ontzettend overdrijf en drama maak om niets. Hij ziet ook zijn fout niet in, want ze hebben niet gezoend, maar hij begrijpt niet dat het een opstapeling van al die dingen is en dat het gewoon klote voelt dat een ander meisje bij hem slaapt… hij wist wel hoe erg ik dit zou vinden en toch deed hij het … ik vertrouw hem gewoon niet meer omdat hij me steeds maar kwetst… Het stomme is dat ik wel ontzettend veel van hem hou, dus nu ben ik gigantisch in de war…
Ik heb tegen hem gezegd dat ik niets meer van hem hoef en dat hij niet op me hoeft te wachten tot ik terugkom uit amerika…

Wat vinden jullie? Overdrijf ik of heb ik hier wel gelijk in?

Ik zou er mee stoppen als ik jou was want hun blijven toch wel met elkaar gaan. Helemaal nu jij weg bent vinden hun dat ze vrijbrief hebben om dat te doen. Hij is het niet waard om je tijd in Amerika aan te verspillen!

Ze zegt dat jij een drama maakt om niets? Zij moet gewoon van andermans vriendjes afblijven! Zelfs als er nu nog niet echt iets gebeurd sinds jullie wat hebben, schuren en blijven slapen en plannen maken voor als jij naar Amerika bent doe je niet met de vriend van je beste vriendin. Wat een trut.

Over die jongen ga ik geen woorden vuil maken, behalve: dumpen die handel. Geloof niet dat ik dat uit hoef te leggen, wat een foute gast.

Weg ermee! (met h hé) Hij verdient je gewoon niet.

Dit is echt zo klote voor je, je maakt er zeker geen drama van! Ik had ze al lang alletwee de deur uit getrapt. Maar meid, zie je nou niet dat als jij in Amerika zit hij gewoon net zo hard doorgaat waar hij mee bezig was?niemand die hem controleert. En je had zelf het gesprek gelezen van H en die J.
Maar serieus als ik jou was zou ik hem dumpen dan hou je jezelf ook nog een beetje in eer en dan ben je vrij voor Amerika(ik lees net je hebt dat al gedaan)En wat betreft die vriendin…ze is gewoon een trut en jij verdient een betere vriendin en ook een betere vriend ( hopelijk zie je dat in)
Sterkte x

Bah wat een vriendin van niks. Je blijft van andermans vriend af. Ik vind dat je totaal niet overdrijft, echt niet. Zoiets hoort gewoon niet. Ook je vriend(ex?), sorry maar wat een eikel. Dumpen.

kun je het misschien samenvatten of iets korter maken…?

Laat die nepvriendin en nepvriend van je alsjeblieft met elkaar gaan. Die twee malloten verdienen elkaar. Ik kan die meid wel slaan, echt, wat een stomme trol. Dat is geen vriendin! Weg ermee, serieus. Gatver.

En geniet vollop van Amerika:). Je bent zoveel beter dan dit. Echt.

Ik zou hem zo hard dumpen. Al lang. Ga lekker verder zonder je. Hij is zoveel vergevingsgezindheid niet waard, aangezien hij er dus totaal niet mee om kan gaan. Ga in vrijheid naar Amerika :’)

Je overdrijft niet. H. kan zich niet binden en schuurt graag met andere meisjes.
Als ie van jou houdt en met jou een relatie wil/heeft, dan vergrijp je je niet aan andere meisjes en al helemaal niet aan vriendinnen van je vriendin.
Een keertje dansen is opzich geen probleem, maar schuren?
Ga jij nou maar lekker genieten in Amerika. Jij hebt geen vent nodig die in Nederland z’n handen niet van anderen af kan houden.
Be independent en lekker genieten daar!

bedankt iedereen :slightly_smiling_face: blij dat er toch nog mensen zijn die ook vinden dat dit niet klopt :slightly_smiling_face:

Dump hem zou ik zeggen,jij verdient toch veel beter dan zo’n wannabe schuinsmarcheerder ?

ik had al niks met hem genomen als die met m’n beste vriendin had gezoend. Als ik jou was zou ik het uitmaken, zo’n relatie wil je toch niet?

Goed gedaan zo meid. Ga maar lekker genieten van Amerika.
(Sorry dit is een beetje offtopic, maar wat ga je doen daar? Highschool? College?)

Je bent een jaar in Amerika. Geniet en verspil je tijd niet aan een klootzak :slightly_smiling_face:

Je overdrijft echt niet, ik had het allang uit gemaakt!
Je gaat een jaar naar Amerika! Tja, wie weet wat voor een leuke jongens je daar tegen komt!

En het is trouwens ook goed dat je die vriendin niet meer wilt zien, ze is het niet waard om je vriendin te zijn.

wat een slechte vriendin! bah vreselijk die mensen. laat ze beide lekker gaan die jonge is jou niet waard. je hebt hem al zoveel kansen gegeven meid.

veel plezier in Amerika !
(ik ben ook wel benieuwd wat je daar gaat doen?)

Jeetje, wat een klootzak! Ik ben het met BreakinBen eens. Lekker stoppen met H en genieten van je tijd in Amerika. Als hij dit soort dingen steeds doet waar jij bij bent gaat, hij het al helemaal doen als je er niet bent. Die vriendin van je is ook echt stom bezig pff.

Nou veel plezier in Amerika, probeer je niet te druk te maken om mensen die je niet waard zijn!