Overdreven jaloers of zijn schuld?

-

Overdreven jaloers.

xxx betekend vrijwel niks. En ik vind er eigenlijk niks raars aan. En als hij dan toch dat andere meisje leuk vindt, is dat volledig jouw schuld. Dan heb jij te lang gewacht, jij wilt niet met hem cammen/afspreken.

Je bent overdreven jaloers.

ik denk opzich ook dat jij te lang gewacht hebt maar ik snap je meer dan goed! ik heb 2 soortgelijke verhalen met jongen die ik ook via tagged ken dus ik ken je verhaal. xxx betekend niks maar als jij je er niet goed bij voelt zou ik toch met die jongen gaan praten over dat meisje, beetje aandringen en ook over hoe jij je voelt en dat je t niet durft enzo. hoop dat je er wat aan hebt. xx

Ik ben zelf ook een jaloers type, maar drie kusjes of dat ze iets gaan doen, betekent niet meteen dat er “meer” is tussen hun.
Sowieso blijft deze jongen niet eeuwig wachten op jouw uitnodiging om te cammen. Ik zou gewoon eerlijk tegen die jongen zijn.

Ik bleef hangen bij dat hij zegt dat hij van je houd, terwijl hij je dus nog nooit gezien heeft. Apart.

overdreven jaloers. Tja, ik ben ook vrij snel jaloers. Maar waarschijnlijk betekent het helemaal niks tussen hun en ik zeg ook heel vaak ‘xxx’.

^+1

Overdreven jaloers.

Jaloezie om niks.
Houden van betekent in dit geval ook niks.
Beetje obsessief gedrag dit en als je het werkelijk zo leuk had gevonden, dan was je wel op de cam geweest lijkt me.

Ik geef die jongen groot gelijk. Je hebt de boot te lang afgehouden. Jij onderneemt geen actie dus die jongen zal de hoop hebben opgegeven dat er nog iets zal gebeuren.
Dus als je hem echt zo leuk vindt, doe er iets aan!

Je bent echt overdreven jaloers. Hij is gewoon gaan winkelen met een meisje dat hij al lang kent. So what? Als hij heeft gezegd dat hij haar niet leuk vind, is er toch niets aan de hand? Ik vind het helemaal niet raar dat hij dat doet, ik reis ook wel eens naar iemand toe omdat ik het leuk vind om diegene te zien.

Het is ook wel je eigen schuld. Wat denk je nou? Dat hij eeuwig blijft wachten tot dat jij wil cammen/afspreken? Dan kan hij toch beter opzoek gaan naar een meisje die wel graag met hem wil afspreken.
Overdreven jaloers dus.