overbeharing

hey meiden,

ik zit met een probleempje…
ik heb nu een tijdje een vriend en hij wilt wel verder gaan, maar ik kan dat dus niet.
ik heb best wel last van overbeharing, en het zijn zwarte haartjes dus best zichtbaar allemaAL.
om deze reden durf ik niet verder te gaan, laserbehandelingen zitten er voorlopig nog niet in. ditkan pas over 1,5 jaar. iemand tips of advies? ik zit hier best wel mee namelijk :s

alvast bedankt

Als hij je echt leuk vindt, kun je hem dit gewoon voorzichtig vertellen en zal hij er goed op reageren en zo niet, dan weet je meteen wat je aan hem hebt - niks.

als je het scheert of weghaalt met creme worden de haartjes alleen maar dikker. ikheb dit al vaker geprobeerd. en epileren is echt pijnlijk ik kan er gewoonniet tegen

Dit ja. Waar heb je er dan last van?

nou hij weet het wel een klein beetje, we hebben het er een beetje over gehad maar hij weetniet dat het ook op mn buik enzo zit. okeeeee dit klinkt super raar, i know

nou op meerdere plekken maar het gaat me op dit moment vooral om mn buik en onderrug :s

Kun je dit niet laten waxen/harsen?

ik heb echt een hele lage pijngrens, ik heb het meerdere keren geprobeerd maar ik kan er gewoon echt niet tegen

Gewoon scheren die handel. Dat het dikker terug komt is een fabel.

http://www.slimscheren.nl/blog/2013/04/groeit-haar-sneller-terug-na-scheren/

Als je het toch niet durft raad ik je aan het te bleken (mits je een lichte huidskleur hebt) Ik heb het zelf ook een aantal keren gedaan en je ziet er bijna niets meer van.

ja dan maar bleken, dit deed ik in de zomer altijd maar het glimt zo :flushed:

Ik zou het gewoon harsen, dan blijft het drie weken weg! Wie mooi wilt zijn moet pijn lijden…

haha in de zon ja, zelfs dat ziet er grappig uit :’)

ja, dat doe ik bij mn armen, maar buik en rug lijkt me echt vreselijk

ik hoopte gewoon dat er een oplossing voor was die ik niet ken…

Gewoon een keer proberen? En anders scheren, want als je het bijhoudt groeit het sowieso niet terug dus ook niet dikker haha
Succes iig

Ik ken je probleem, ik ben hier ook altijd heel onzeker over…
Heel vervelend, maar ik heb het er gewoon met mijn vriend over gehad en hij zei dat hij het helemaal niet erg vond!
Het stoorde hem niet of zo, en na bijna een jaar zijn we nog steeds samen :slightly_smiling_face:
Ik zou het er dus gewoon met hem over hebben en scheren: niet doen!!!
Dan komen er stoppels terug en dat voelt raar en je haartjes worden er meestal wel wat stugger van.