overal steken

ik heb al een paar dagen last van steken overal in mijn lichaam o.a bij mijn hart, buik, hoofd de onder bij mijn arm en pols, bij mijn borst en ga zo maar door. het is best irritant elke keer van die steken en dan 5 minuten lang en dan had het weer even op en evenlater gaat het weer verder op een andere plek… Heeft iemand dit ook of stel ik me gwn aan want ik had het tegen mijn moeder gezegd en die zei dat ik me aanstelde dus dat zou ook kunnen maar het is niet gelogen haha:P

ik stel me dus aan …

Ga even naar de dokter als het morgen nog steeds zo is?

hmm heb dit ook gehad… maar is vanzelf weer over gegaan.
Ga gewoon even naar de dokter en dan zie je het vanzelf wel.

misschien stel je je wel aan, maar ben je je daar niet van bewust
Maar ik heb ook zo’n moeder die dat niet van me zou geloven, dus ik begrijp je wel. Helaas ben ik geen arts, dus ik kan je eigenlijk niet helpen. Succes ermee!

Ik had plus minus twee weken geleden om de paar minuten hele felle steken in mijn borstkas. Ik was bang dat er iets mis was met mijn hart maar na een paar dagen is het weggetrokken. Ik denk dat ik gewoon een rib had verrekt of iets dergelijks.

Ik heb soms ook wel eens steken in m’n borstkas, maar ik weet ook niet wat het is. Het is ook maar echt heel soms, bijna nooit eigenlijk. Maar het is wel vervelend ja! Verder kan ik je ook niet helpen, als je er echt heel erg last van hebt, kun je eens naar de dokter gaan.

Ik denk dat je daarvoor beter even naar de dokter kan gaan.

stress?

Je stelt je niet aan. Ik had het een paar maanden geleden ook, maar het ging bij mij vanzelf over. Dus mss moet je nog even wachten, kijken of het minder wordt, en anders naar de dokter gaan.

stress zou best kunnen eigk… :flushed:

Misschien niet goed gelegen? Knellende zenuwen?

Ik had dat ook alleen soms was het zo erg dat ik neit meer kon ademen.

Mijn spieren trokken teveel samen… klinkt vaag, maar mijn spieren deden altijd meer werk dan dat er nodig was… en daardoor kwamen er mini-scheuren in.

en en en het kan idd ook van stress komen

ik ben zelf naar de fysio gegaan en heb allemaal oefeningen gekregen en nu heb ik er bijna geen last meer van.

dus mijn advies ga naar de dokter, de fysio