Overal rode nagellak.

Ik had een vraagje.
Ik vind rode nagellak dus echt geweldig, maar als ik het eraf haal word het echt een kliederboel, zitten mijn vingers onder de rode nagellak enzo.

Hebben jullie dat ook/weten jullie hoe het er ‘schoner’ afgaat?

ja dat heb ik dus ook bij mijn donkerblauwe nagellak haha :open_mouth:

Misschien een andere nagellak remover?

Ja, daar heb ik ook last van. Alleen bij mij zit het dan alleen nog op mijn nagels, dan krijg ik het er niet goed af.

Ja he, echt verschrikkelijk irritant. haha.

@baaaaanu:
Ja, ik zal eens een andere remover proberen. :slightly_smiling_face:!

@WICKEDWORLD:
Ja, dat heb ik ook.

ga daarna onder de douche en wrijf goed over je huid, dan gaat het weg (bij mij in ieder geval)

Ik heb dat als ik een goedkopere remover gebruik, een duurdere werkt beter. :slightly_smiling_face:

[b]Men neme een watje met nagellakremover.
Men drukt het watje stevig op de nagel met nagellak erop.
Men blijft er op drukken, een seconde of 10, 20.
Men veegt in één beweging, de nagellak eraf.

Dus niet heen en weer gaan zitten boenen met dat watje joh XD[/b]

Daar heb ik ook last van! Ik krijg dat er nooit goed af en meestal kleuren mijn nagels ook mee met mijn nagellak, maar dat komt doordat ik geen basecoat gebruik :p.

Oké, bedankt :grinning:.

@bovenme:
Dat zou ik wel doen, anders moet je steeds dat laagje eraf vijlen enzo.
Je kan ook gewoon glans gebruiken. :slightly_smiling_face:

Je watje met make-up remover op je nagel drukken en dan richting je vingertop eraf vegen.

Ik heb gehoord dat als je eerst een basecoat gebruikt en daarna de nagellak in gewenste kleur doet, dat je er minder last van hebt met de kleur die achterblijft op je nagels, vingers etc.

Een goede basecoat gebruiken is sowieso belangrijk.
Het pigment van de nagellak kan in je nagel trekken en dan heb je straks standaard roze/lichtrode nagels.

Daar had ik nog niet aan gedacht, thanks voor de tip :slightly_smiling_face:

Zowieso watten (zigzag watten?) gebruiken, die absorberen het beter.
En altijd in één richtig vegen, meestal dus van beneden naar boven :wink: Niet heen en weer, want dan veeg je eigenlijk die nagellak weer terug…

ik heb dat ook bij elke rode nagellak, dat komt omdat daar zo veel pigment in zit
je kan nagellakremover met aceton gebruiken, is wel veel slechter maar het werkt wel

Bedankt voor alle reacties, daar heb ik echt wat aan! c:

Wat ik wilde typen ^

haha lagguuh. ik en nu net me nagellak eraf te halen.
en ik gebruik
Nagellak RemoverPads van de Kruidvat.

Andere remover…Normaal moet het er meteen vlekkeloos afgaan. Ik gebruik remover met aceton van Kruidvat en ik haal alles eraf met wattenschijfjes.