Hey!
Dit is van een lijstje dat ik vorige zomer heb gemaakt toen ik op reis ging. Ik heb het wel verder uitgewerkt. Er kunnen ook zaken bij zitten die je eventueel kan meenemen.[/size][/font]
Badkamer:
tandpasta + tandenborstel, (nachtbeugel - als je die nodig hebt natuurlijk), kam/borstel, haarelastiekjes/schuifspeldjes/haarklem, nagelschaar, veil, pincet, shampoo (& conditioner/crèmespoeling), douchegel, zonnebrand (& eventueel after sun om op te smeren als je bent verbrand), deo (eventueel ook een geurtje), scheermesjes + scheerschuim, wattenstaafjes + wattenschijfjes, jouw dagelijkse make-up, ontsminker/face wash, dag- en nachtcrème, washandjes, badhanddoeken, handdoeken voor op het strand of zwembad, tampons/maandverbanden
Kleren: misschien kan je ook wasmiddel meenemen (of daar kopen) om je kleren te wassen. Want anders ga je een enorme koffer nodig hebben. Dit hangt ook een beetje vanaf wat voor weer het gaat zijn en wat voor soort kleding je (graag) draagt. Ook dit komt deels van mijn lijstje. Het zal een beetje zoeken zijn.
ondergoed (onderbroeken + BH’s), sokken, pyjama, topjes, legging/panty, short, jurk, blouse, T-shirt, losse broek, lange broek, cardigan, trui (kan nooit geen kwaad)/dikke gilet, bikini, sandalen/espadrilles, slippers, zeker ook een deftig paar schoenen waar je niet rap last van krijgt aan je voeten, jas, eventueel kan je ook juwelen meenemen, zonnebril
Belangrijk:
medicatie (+ eventueel anticonceptiepil), identiteitskaart, pinpas, … , gsm + oplader, camera + oplader, Ipod of mp3 + oortjes, boekje met belangrijke nummers + adressen
Verder kan ik niet echt op iets komen. Hopelijk helpt het je een beetje verder.