Over twee weken naar Spanje. Cheklist!

Jeetje, lang geleden dat ik op dit forum ben geweest maar ik heb dringend hulp nodig.

Ik vertrek begin Juli naar Blanes voor +/- 2 maanden om daar te werken,maar wat moet ik allemaal meeeeee?
Ik zit daar helemaal alleen, dus een paar goede boeken kunnen nog wel eens handig zijn voor als ik heerlijk aan het strand lig. Zonnebrand,zonnebril, Shampoo enzovoorts spreekt voor zich.

Wie kan mij helpen mijn lijstje langer te maken?
Hoeveel kleding zouden jullie mee nemen wanneer jullie 2 maanden in Spanje zouden zijn, of zouden jullie daar veel kopen? Heeeeeeeeelp meeee!

mijn dank is groot, haha. :sunglasses:

Ik zou juist shampoo, douchegel en dat soort dingen daar kopen omdat dit toch redelijke " zware" producten zijn.

Ik ga met een touring bus er heen , word bij de bus afgezet en de touringbus die stopt ook voor me appartement dus gewicht is niet echt een probleem.

Niemand? :flushed:

Zonnebrand, shampoo, crèmespoeling, zeep, deo, parfum, borstel, elastiekjes, scheermesjes, make-up + remover, tandenborstel + pasta, nagelknippertje/vijl, pincet, haarlak/mousse/wax, watjes, wattenstaafjes, bikini’s, ondergoed, sokken, badlaken, slippers, sneakers, 5 lange broeken, 7 korte broeken, 10 hemdjes, 5 t-shirtjes, 4 jurkjes, 2 rokjes, 4 leggings/panty’s, 2 pyjama, 3 vestjes de pil, paracetamol, ehbo doos, telefoon + oplader, camera + oplader, iPod + oplader, tasjes (groot en klein), zonnebril, sieraden, geld, pinpas, paspoort, zorgpas.

Zoiets?

Adresboekje kan handig zijn. :slightly_smiling_face:

VAKANTIE CHECKLIST

• Kleding
    Korte broeken
    Lange broeken ('s avonds)
    3/4 broeken
    Slippers
    Goede schoenen waar je ver op kunt lopen
    Trui
    Tshirts/topjes
    Pyjama
    Badjas
    Ondergoed
    Sokken
    Hoofddoekje/Pet/Hoed tegen de warmte
    Broekriem
    Fleece-trui
    Jas
    Jurken
    Panty’s
    Pareo
    Rokken
    Sarong
    Sweaters
    Truien
    Uitgaanskleding
    Vest
    Waterschoentjes
    Windjack
    Regenjas en broek
    Borstel
    Elastiekjes
    Shampoo
    Cremespoeling
    Conditioner
    Stijltang
    Haarband
    Haarmasker (hangt ervanaf hoelang je gaat)
    Haarband
    Badmuts
    Fohn
    Haarlak / schuim
    Krultang

• Lichaam
    Sieraden
    Vaseline
    Handcrème
    Nagellak
    Tampons/Maandverband/Inlegkruisjes
    Nagelvijl
    Nagellak remover
    Teennagelschaartje (hangt ervanaf hoelang je gaat)
    Vochtige doekjes
    Spiegeltje
    Scheermesje
    Scheerschuim
    Pincet
    Parfum
    Deodorant

• Gezicht
    Tonic
    Reinigingsmelk
    Tandpasta
    Tandenborstel
    Oogschaduw/eyeliner
    (Waterproof!) Mascara
    Dagcreme
    Lippenbalsem
    Lipsmackers
    Gezichtswas
    Gezichtsmasker (hangt ervanaf hoelang je gaat)
    Lipgloss
    Lipliner
    Lippencreme
    Lippenstift
    Wattenschijfjes
    Tandenstokers

• In de auto/vliegtuig/etc
    Spelletjes
    Een goed boek
    Kruiswoordpuzzels
    Cosmogirl/Girlz /Hitkrant etc.
    Pen
    Nintendo of andere spelcomputer
    Papier/Schrift, zodat je iemand kan schrijven of een dagboek ofzo.
    Snoep/eten

• Zwembad/zee
    Bikini
    Badhanddoek

• Medicijnen etc.
    Zonnebrand
    Aftersun
    Antimuggenbeet
    Pleisters
    Beauty-case

• Anders
    Zonnebril
    Mobiel
    Ipod/ Mp3/Mp4
    Opladers
    Digitale camera
    IDkaart
    Zaklamp
    Geld
    Pinpas
    Telefoonnummer van de bank voor het blokkeren van je pinpas als die is gestolen
    Vliegtickets
    Paspoort
    Condooms
    CJP
    Ziekenfondskaart
    Beltegoed
    Horloge
    MP3-speler
    Plakspullen (fiets)
    Bijbel
    Handdoeken
    Washandjes
    Handtas, als je ergens heen gaat

• Op je bestemming(afhankelijk van waar je naar toe gaat)
    Slaapzak
    Tent
    Luchtbed
    Caravan
    Extra dekbed/plaid voor als het koud wordt
    Wc papier
    Badmintonrackets
    Bal
    Frisbee
    Puzzelboekje
    Skates / Skeelers + bescherming
    Speelgoed
    Yahtzee
    Dagboek
    Zwemschoentjes (voor in de zee, als er steentjes/schelpen liggen)

Mijn lijst. Heb ik ooit een keer van girlscene af gehaald xD. Volgens mij bestaat dat topic nu niet meer.

Als het goed is zijn die stomme codes nu weg

Hey!
Dit is van een lijstje dat ik vorige zomer heb gemaakt toen ik op reis ging. Ik heb het wel verder uitgewerkt. Er kunnen ook zaken bij zitten die je eventueel kan meenemen.[/size][/font]

Badkamer:

tandpasta + tandenborstel, (nachtbeugel - als je die nodig hebt natuurlijk), kam/borstel, haarelastiekjes/schuifspeldjes/haarklem, nagelschaar, veil, pincet, shampoo (& conditioner/crèmespoeling), douchegel, zonnebrand (& eventueel after sun om op te smeren als je bent verbrand), deo (eventueel ook een geurtje), scheermesjes + scheerschuim, wattenstaafjes + wattenschijfjes, jouw dagelijkse make-up, ontsminker/face wash, dag- en nachtcrème, washandjes, badhanddoeken, handdoeken voor op het strand of zwembad, tampons/maandverbanden

Kleren: misschien kan je ook wasmiddel meenemen (of daar kopen) om je kleren te wassen. Want anders ga je een enorme koffer nodig hebben. Dit hangt ook een beetje vanaf wat voor weer het gaat zijn en wat voor soort kleding je (graag) draagt. Ook dit komt deels van mijn lijstje. Het zal een beetje zoeken zijn.

ondergoed (onderbroeken + BH’s), sokken, pyjama, topjes, legging/panty, short, jurk, blouse, T-shirt, losse broek, lange broek, cardigan, trui (kan nooit geen kwaad)/dikke gilet, bikini, sandalen/espadrilles, slippers, zeker ook een deftig paar schoenen waar je niet rap last van krijgt aan je voeten, jas, eventueel kan je ook juwelen meenemen, zonnebril

Belangrijk:

medicatie (+ eventueel anticonceptiepil), identiteitskaart, pinpas, … , gsm + oplader, camera + oplader, Ipod of mp3 + oortjes, boekje met belangrijke nummers + adressen

Verder kan ik niet echt op iets komen. Hopelijk helpt het je een beetje verder.

http://forum.girlscene.nl/forum/lifestyle/vakantie-checklist-129172.0.html

en daarnaast is er een algemeen vakantie topic…