over-the-knee laarzen

Ik heb al enkele meisjes gezien met over-the-knee laarzen. Weten jullie soms of die deze winter weer mode zijn?
En wie heeft daar ervaring mee? Lopen zulke laarzen makkelijk?
Vind ze wel erg stoer, maar durf niet goed…

Ja, die zijn dit najaar heel erg hip. Ik heb twee paar, en ze lopen gewoon als normale laarzen hoor :slightly_smiling_face: Of je moet ze echt tot in je lies hebben :wink:

Wat maakt het nou weer uit of het in de mode is, als je het mooi vind koop je ze toch

vraag me af of ze niet wat ‘overdone’ zijn…;

Ze kunnen echt leuk zijn! :slightly_smiling_face:

Ik vind dat zo lelijk. Maar als jij het leuk vind kan je dat toch gewoon dragen.

Het ligt er natuurlijk ook aan of ze leer of suede zijn, en hoever ze over je knie komen, of ze een hak hebben, etc.

heb jij zulke laarzen? en hoe zien die eruit?

Ik weet niet precies wat ik ervan moet denken eigenlijk…
maarja ik vind laarzen zoiezo snel niet mooi dus ;p
maar als je ze mooi vind dan koop je ze toch gewoon! :]

ik vind de suede versies wel mooi, maar de leren zijn niet aan mij besteed. die zijn mij ietsjes té.

ik vind leer ook niet zo…
maar suede vind ik wel mooi. :slightly_smiling_face:

Dat hangt er vanaf wat je er verder bij aan trekt.

lijkt me totaal niet lekker zitten en ik vind ze soms wat ordinair. maar verder geen ervaring mee ofzo

Hebben jullie nog foto’s van hoe jullie ze combineren?

Ik zoek eigenlijk ook een paar, hebben mensen tips bij welke winkels leuke te vinden zijn? :slightly_smiling_face:

Ik vind ze voor mezelf niet echt geweldig, bij andere kunnen ze er wel leuk uitzien.
Op het elle girl forum is er geloof ik een topic met foto’s (als ik 'm vind zet ik hem wel neer hier).

De suede vind ik leuk :slightly_smiling_face:

Vind ze niet zo, maar als jij ze leuk vind gewoon aandoen! :ok_woman:

wel leuk maar niet tot je lies o-o