over mijn vorige topic

In mijn vorige topic schreef ik over dat ik niet kon reageren op reacties die onder mijn topic geplaatst zijn. Het lukt eigenlijk nog steeds niet, vandaar dat ik weer een nieuwe topic schrijf.
Als ik naar een andere topic ga, gewoon van een random iemand, dan kan ik wel reageren door op ‘citaat’ te klikken, maar bij de reacties op mijn topic staat dat nergens.
Misschien dat het ligt aan mijn laptop of iets…
Toen ik mijn topic net had toegevoegd, kon ik volgens mij wel op mijn eigen topic reageren, maar als ik op de reacties van anderen op mijn topic wil reageren, staat er nergens ‘citaat’… :flushed:

Nu kan ik nog wel reageren op mijn eigen topic, maar na een tijdje kan dat niet meer…

Je moet goed kijken en het is goed uitgelegd.

Ik kan ook gewoon op mijn reactie reageren.

En je kan niet reageren op je vorige topic omdat er een slotje op zit.

En je had hiervoor echt niet weer een topic hoeven aanmaken.

Als je niet kan reageren of citeren, dan zit er een slotje op het topic. :’)

Je kan altijd op je eigen topic reageren.
Ik snap niet hoe je erbij komt dat het na een tijdje niet meer kan.

Je kan alleen niet meer reageren als hij door een moderator is gesloten.
Maar dan kan niemand meer reageren.

hahahahahha, seriously?

Hij doet het al! ik weet eigenlijk niet waarom ik nu wel kan reageren, maar het lukt. Nu staat er wel ‘citaat’ onder.

En weet je ook hoe ik, als er een slotje op zit, die eraf kan halen? bedankt!

Je kan zelf nergens een slotje van af halen, dat moet een mod doen :slightly_smiling_face:

Hier komt ook weer een slotje op.

Als je niet meer kan reageren, is het topic waarschijnlijk gesloten door een moderator. Dit kan verschillende redenen hebben, en meestal staat in de laatste post waarom je topic is gesloten. We halen eigenlijk nooit slotjes van topics af, omdat ze dus met een reden gesloten zijn. Ik hoop dat het zo duidelijk is!