over mijn lijk

Je bent jong, in de kracht van je leven, maar doodziek. Wat dan? Dan kies je voor het leven! In Over Mijn Lijk volgt Yvon Jaspers Lonneke, Bob, Maartje, Pieter Jan en Sandra. Ze zijn alle vijf ongeneeslijk ziek. Maar halen alles uit de laatste tijd van hun leven.

Over Mijn Lijk is elke donderdag om 22.25 uur te zien bij BNN op Ned 1
en je kunt de afleveringen terugzien op deze site:
http://overmijnlijk.bnn.nl/
----------------------------------
wie kijkt dit allemaal? het is wel heel heftig allemaal , het is gewoon bijna onmogelijk om een aflevering te zien zonder in janken uit te barsten. maar ik vind het wel echt heel interesant om te zien hoe die jongeren met hun aankomende dood omgaan en dan vraag ik me af hoe ik met mijn dood zou omgaan. maar ik raad jullie het allemaal aan om te kijken want het is wel echt heel leerzaam :slightly_smiling_face:

xx

Hm. Oke.

Ik vind het super interessant en ik heb diep respect ervoor.
Maar ik weet niet of ik het kan en wil kijken.

Ik kijk t ook, maar ik huil er niet bij… ik vind het wel allemaal heel zielig en heftig om te zien hoor! Zo jong allemaal!

Ik heb dat seizoen met Patriek (ofzo) gezien. Ik denk dat hij veel beter presenteert, maar wie weet… Ik vind het wel interessant, maar denk niet dat ik het ga volgen…

Nja nja, jong jong… Niet iedereen is ’ superjong’.
Ik kijk het soms (wanneer ik het niet vergeet).

In ieder geval te jong om te sterven.

Tsja, wat is ‘te jong om te sterven’? Iemand van 50 is ook te jong om te sterven. Iemand die nog alles kan en vol in de bloei staat van 70 is ook te jong om te sterven.

ik kijk het elke week samen met me moeder, ik zit echt wel met tranen in me ogen. maar me moeder jankt echt hard ;p
Heb er echt zwaar respect voor, en die Maartje dat ze zei dat ze nog meer wou geven, ahwww ze heeft al zoveel laten zien nzo.

I agree xD

ik zou nu al niet meer gaan kijken, je hebt nu al bijna de helft gemist, dusjaa je weet al niet hoe het eerst was.

Ik kijk dit seizoen al vanaf het begin… Ik heb het meerdere keren niet droog gehouden. Maar ik denk wel dat het een heel goed programma is, zo besef je je toch eerder dat je zo ontzettend geluk hebt dat je gezond bent en dat je niet moet lopen zeuren om de kleinste dingen. Pluk de dag… :]

Ik zit nu die afleveringen terug te kijken op gemist, zit echt te janken.
Zo zielig =(
Ik denk dat ik de volgende keer maar niet meer terug ga kijken, vind het toch te heftig voor mij om naar te kijken denk ik ;p

Heftig maar supermooi programma!
Ik kijk het altijd op uitzending gemist, en huil soms.
Ligt eraan of ik tussendoor nog met andere dingen bezig ben of niet.
Echt een mooi programma, en ik vind Yvon Jaspers ook zeker niet tegenvallen.

Vooral voor die jongen van zestien heb ik zoveel respect. Zijn vrienden betekenen zoveel voor hem, en ik bedenk dat elke keer weer hoe het zal zijn om een vriend[in] te verliezen, of zelf zo ziek te worden. En dan komen de tranen wel…

ik heb het gister met mijn vriend gekeken, het is wel echt een mooi programma.
maar dat was wel extra heftig want mijn moeder is vorig jaar aan kanker overleden. we hebben allebei 3 kwartier moeten huilen dus dat was niet zo’n succes.