over jouw uitvaart

denken jullie wel eens na over hoe jouw uitvaart eruit gaat zien als je vandaag dood gaat?
( natuurlijk hopen we allemaal dat dat nog heel ver weg is :stuck_out_tongue: )

hoe wil jij dat jouw uitvaart eruit ziet?

ik wil gecremeerd worden. ik lig in een mooie witte kist met 1 paars/roze bloemstuk erop. verder moet in de zaal overal lavendel staan. ik wil geen saaie verdrietige uitvaart maar een feestelijke met champange en bittergarnituur, met rockmuziek en leuke verhalen over mij. na de uitvaart gaat iedereen naar een zaal waar ze een gezellige lunch krijgen.

ik weet dat het een beetje zwartgallig is , maar het is eigelijk best belangrijk dat je het geregeld hebt… :slightly_smiling_face:

ps: hier kun je wensen invullen en die worden naar je mail toe gestuurd.
http://overmijnlijk.bnn.nl/page/oml2010/formulier
Want als je familie denkt dat je heel blij wordt van Marianne Weber, draai jij je om in je graf …

Ik wil begraven worden. Een dokermahoniehouten kist. Met rode rozen. Ik wil awesome muziek XD, en ik wil dat the River Flows In You van Yiruma word gedraaid. Meer weet ik niet.

oh, daar denk ik liever nog niet over na. ;$

Ik wil sowieso gecremeerd worden en dan wil ik het liefst dat mijn broer dan iemand begeleidt met het nummer “Radio’s in heaven”. Maar waarschijnelijk zal dat moeilijk zijn…
Ik wil wel dat als mensen het willen ze dan een kettinkje krijgen met mijn cremeerresten. En het liefst wil ik uitgestrooid worden in de zee van Mauritius ( Ik ben half Mauritiaans.)

Ik wil een witte hoogglans kist en begraven worden. Ik wil dat iedereen in het roze of wit komt, anders mogen ze niet komen. Ik wil dat er lekker eten en drinken is en het is niet erg als mensen een beetje aangeschoten zijn. Er moeten verhalen verteld worden en foto’s worden getoond. En ik wil roze en witte bloemen.

mee eens

Oké, klinkt heel creepy!

Ik wil iig gecremeerd worden (begraven is echt ruimte verspilling en ik wil niet opgegeten worden door beestjes)
En ze mogen al mijn organen hebben.
De rest zal me een wordt wezen.

Ik wil verbrand worden en dan wil ik dat mijn as mooi in een urn komt te zitten die in de woonkamer van mijn kinderen staat.

Ik wil een Helena begrafenis.

Ik wil daar nog niet over nadenken, maar ik wil in geen geval gecremeerd worden.

Nou dat ga ik niet nu al helemaal uitdenken ofzo, ik weet alleen dat ik niet wil dat het een trieste boel gaat worden ofzo. Niks geen zwarte kleren, gewoon allemaal kleurtjes ofc.

Ik denk daar nog maar liever niet over na.
Als ze me maar niet bij t grofvuil gooien.

vind je dat ‘lig’ creepy klinken? Wat moet je dan in een kist doen…

Mmm heb er eigenlijk nog niet over nagedacht maar ik zou uitgestrooid willen worden op een mooie plek. Wat heb ik eraan als ik onder de grond lig? Dan komen mensen naar m’n graf en wat zegt dat? Ja, wees gerust, ik ben nog steeds dood…?

ik denk er eigenlijk liever niet over na haha.
maar ik zou wel een witte kist willen en in de zaal wil ik allemaal roze bloemstukken. en ik wil geen verdrietige begrafenis dus er moet leuke muziek gedraaid worden en ik wil dat er leuke verhalen over me verteld worden.
en er moeten cocktails zijn voor de mensen.

Ik wil begraven worden en dat de mensen in het wit of in kleur gekleed zijn… Ik wil geen pakken en stijve mantelpakjes, maar wat losser :slightly_smiling_face:
Verder heb ik geen flauw idee :stuck_out_tongue:

Nog nooit serieus over nagedacht. Ik denk dat het me niet zoveel uitmaakt. Als m´n nabestaanden het maar mooi vinden. Want wat heb ik er dan nog aan?
Ik heb liever dat mensen me als een `mooi` persoon herrinneren, dan dat mn uitvaart helemaal perfect is. Eigenlijk wil ik hier helemaal niet over praten

Dan ben ik dood.
Dusja,

ik wil begraven worden in een witte kist,
en liedjes gedraaid worden die ik altijd leuk gevonden heb.
ook zou het leuk zijn als er leuke verhalen over mij verteld word,
en niet over ‘hoe erg het is dat ik er niet meer ben’.

geen trieste bedoeling, met janken kom ik niet meer levend terug :’)