Over jezelf

Heeei

Vaak hoor ik mensen klagen , en vooral tiener meisjes, over hun uiterlijk:

Ik ben niet perfectt , ik ben lelijk, niemand mag mij, ik krijg nooit een vriendje…

Maar dat boeit helemaal niet! Iedereen is mooi op zijn eigen wijze.
Als jij bijvoorbeeld op hetzelfde geslacht valt, maakt het niet uit…
Iedereen heeft zijn eigen stijl en smaak .
Als je graag donkere kleren in de zomer draagt…
BOEIEND. Je hebt je eigen smaak .
Wees blij met je eigen stijl en hoe je zelf bent , want jezelf zijn is het mooiste wat er is.
Als je je anders voordoet dan wat je bent, komen ze er ongetwijfeld later wel achter, en of ze je dan leuk vinden? :flushed:
Ze vinden je zeker weten 100% leuker als je jezelf bent…
Zodra er iets ergs is, praat er met iemand over , dat lucht erg op…hier een paar voorbeelden over mensen die Niet zichzelf waren:

Ik zelf, ik heb een door-loop wenkbrauwen en dus deze week op school reden we een cooperactieve opdracht, ik zat bij mn eigenlijk group en nog een jongen, iets jongen dan ik zelf. Hij zei: ja Ieder een die ik ken vind jou lelijk en wil nooit met je verkering hebben… Me beste vriendin zei : lekker aardig, maed trek je er niks van aan hoor. En ik deed ALS of ik het niet erg vond, maar van binnen was ik heel erg onzeker…

Pricilla, dat is een meisje bij mij in de buurt ik Ben erg goede vriendin met haar. Maar ze word gepest omdat ze haar eigen Stijl heeft: ze draagt vel Roze met Groene kleding en dat vind ik zo leuk aan haar … Maaarop school word ze gepest… En nu is ze zich zelf niet, zeq snijdt zich zelf om de 2 dagen Ben ik achter gekomen… En nu heb ik haar geholpen en is ze weer zich zelf. ( dit verhaal speelde zich 2 jaar geleden af)

Zo zie je maar weer, je MOËT gewoon je zelf zijn, daar word de wereld alleen maar leuker op. :sob::muscle:

+1,

maar waarom plaats je dit hier? :’)

Omdat ik op de iPad zit en ALS ik dit bij eeen blog plaats dan mort ik een foto toevoegen en dat Luke nii… Daarom :flushed: