Over iemand heen komen

Hee

Ik kom maar niet over iemand heen, ookal heeft diegene mij destijds niet goed behandeld. Ik kan er bijv niet tegen als ik hem verder zie gaan met z’n leven terwijl ik op dit moment wat struggles heb.
Steeds aan hem denken vermoeid me heel erg en ik vroeg me af hoe jullie dat doen?
Het is wel zo dat veel mensen hem kennen dus dat hij niet makkelijk uit mijn leven te halen is. Ook zit ik veel thuis door persoonlijke omstandigheden waardoor ik veel nadenk, over onder andere hem.

Blokkeer hem overal.
Verwijder alles van hem.
Zoek afleiding ga thuis iets doen wat je leuk lijkt om te doen.
Probeer af te spreken met vrienden die niet over hem gaan praten.

Inderdaad, zoek vooral veel afleiding en ga leuke dingen doen en dan zal de tijd het vanzelf makkelijker maken (ook al denk je dat nu misschien nog niet).

Het is niet erg om een keer over na te denken, huilen mag zelfs nog na een hele lange tijd, het helpt om even al je emoties eruit te gooien. Misschien kun je ook een keertje alles opschrijven wat je dwars zit en het daarmee een plekje geven.

En onthoudt, je bent niet alleen. Een break-up is altijd lastig en sommige mensen hebben er langer last van dan anderen. Zoek afleiding (bij vriendinnen), of lees een goed boek, begin een haakwerkje. Uiteindelijk komt het allemaal goed!

Ga leuke dingen doen als dat mogelijk is? Vooral jezelf niet zielig vinden, maar maak plannen!

Zoiets kost altijd tijd, maar ga leuke dingen doen! Vanzelf ga je steeds minder aan hem denken, maar nu is het nog lastig om hem te vergeten.

Als je probeert iemand te vergeten, ga je diegene nooit vergeten! Blokkeer hem overal op social media, zoek afleiding ga met vriendinnen wat leuks doen. Zoek een leuke hobby waar je echt van houd. Sowieso heeft zoiets tijd nodig, na een aantal weken zul je merken dat je niet of nauwelijks meer aan hem denkt.