"over hem heen" maar toch buikpijnn.

Ik heb dus een jongen van school een jaar leuk gevonden, en een paar maanden geleden dat ik echt over hem heen was. Maar gisteravond reed ik langs zijn huis en een kreeg gewoon enorme buikpijn en heb me de hele avond niet goed gevoeld. Ook kreeg ik vanmiddag een smsje waarvan ik dacht dat het van hem was , er stond in: “hee, dit is mijn nieuwe nummer. wat ga je doen donderdag? xxx “ . Het was uiteindelijk van een vriendin die der naam er vergeten onder te zetten maar ik kreeg weer zo’n buikpijn gevoel. Voor de goede orde hebben we nooit wat gehad, maar wel heel erg goed contact gehad (heb hem zelfs aan mijn ouders voor gesteld). Het zat er wel aan te komen dat we wat kregen… maar toen werd het gewoon minder op de een of andere manier. Ondertussen dacht ik dat ik over hem heen was, maar elke x als ik hem zie of ik een smsje ontvang denk ik (en hoop ik) dat het van hem is. Aan de ene kant wil ik wat met hem maar aan de andere kant is het gewoon ja verleden. Hoe vergeet ik hem? :\

Moet je hem wel percé vergeten ? misschien kan je het contact gewoon trug proberen te krijgen ? en hem voorbeeld een smsje sture ofzo … ?

The best way to get over a guy, is om onder een andere jongen te liggen (wist even dat laatste in het engels niet meer ).

^ heeft gelijk.

to get under another?
Geniaal x’) Die moet ik onthouden

kan je niet proberen weer in contact met hem te komen i.p.v. hem te vergeten?

x’D