over hem heen komen

hey meiden,

Ik zit nogal met een probleem, ik en een jongen vonden elkaar heel erg leuk ook gezoend enz.
Maar nog 3 maanden geleden sloeg het roer om, het was weg we moesten stoppen volgens hem.
Maar ik ben nog steeds niet over hem heen (ik weet niet of hij nog wat in mij ziet maarja), maar iemand van julie tips over hoe je over iemand heen kunt komen??

alvast bedankt xx

Geef jezelf de tijd.

Er niet op focussen. Richt je op andere dingen. Wat voor dingen maken je vrolijk? Ik ging zelf me focussen op sporten en trakteerde me op bossen met rozen (word gewoon heel blij van rozen, weet niet waarom). Uiteindelijk is tijd het enige wat het kan helen… :x Alleen als je er niet op focus maakt het wel iets makkelijker.

Lastig is dat hè… Ik wil je meegeven: ga lekker met je vriendinnen wat doen filmpje kijken ofzo of een gezellige meiden avond, winkelen etc. Of ga lekker sporten. Doe dingen waar je interesse in hebt, zodat je er lekker druk mee bent en je gedachtes niet bij hem houd.

Succes ermee

Ben ik de enige met een dirty mind?

ik wil over hem heenkomen, squirten enzo. oke ontopic nu weer

De jongen vind jou gewoon niet meer leuk het is hard maar het is wel de waarheid. Ga op zoek naar iemand die jou wel gelukkig maakt! Ik weet zeker dat het je gaat lukken

Plak zijn foto op een dart bord. :grinning_face_with_smiling_eyes:

HAHAHHAHA ik las dit op een vieze manier.

Haha, dit heb ik gedaan!

Veel afspreken met je vriendinnen, leuke dingen doen en je er niet de hele tijd op richten. Het kost veel tijd en is moeilijk maar je komt er wel overheen!

oke dit is een instructie ofzo om hem te vergeten in een maand

1. Jank vandaag je ogen uit je hoofd. Hou je vooral niet in, maar huil het liefst zo hysterisch mogelijk.
  2. doe je verhaal tegen al je vriendinnen. Praten lucht op.
  3. Kijk zielige/romantische films als dear john, the notebook en alles met Zac Efron.
  4. Lees nog 1 keer al jullie whatsappgesprekken door. Je wilt het toch dus doe het dan ook maar.
  5. Schrijf al je verdriet op in een brief naar hem, maar verstuur deze niet.
  6. Bestudeer foto’s van hem en benoem 1 of 2 minpunten. Zijn grote neus? Zijn rare mond?
  7. Je hebt de eerste week zonder hem overleefd. Beloon jezelf met een XL chocoladereep
  8. Verwijder zijn telefoonnummer uit je telefoon
  9. Word je verdrietig van zijn tweet’s en foto’s? Ontvolg hem dan op instagram en twitter
  10. Koop vandaag iets leuks voor jezelf.
  11. Huilbui? Ga voor de spiegel zitten. Eerlijk: zijn die mascarawangen hem waard?
    12 Vandaag kun je wel een extra knuffel gebruiken van je BFF. wat zou je zonder haar moeten?
  12. Grote kans dat je door je luduvudu niet goed hebt gegeten. vraag aan je moeder vanavond je favo eten wil koken.
  13. Tijd om heel erg boos te worden. Dat zo’n #@$_% jou aan de kant heeft gezet. Sukkel!
  14. Zet al jullie foto’s over naar een apart mapje op je laptop en verwijder ze vervolgens van je telefoon.
  15. Maak een lijste van alle top eigenschappen van jezelf.
  16. Maak een lijst van alle stomme eigenschappen van hem
  17. Fantaseer over een leuk leven zonder hem.
  18. Zoek op tumblr een quote over een break up print die uit in mooie letters en plak hem op de voorkant van je agenda
  19. Blader oude tijdschriften en knip plaatjes uit voor een moodboard.
  20. Zeg vandaag toen keer tegen jezelf: ik ben beter af zonder hem
  21. Draag dat ene kledingstuk waarvan je wist dat hij het niet leuk vond
  22. Zet je favo dansnummer zo hard mogelijk en dans door je slaapkamer.
  23. Komt het besef opeens als een mokerslag weer binnen? Gil je frustraties in een kussen
  24. Maak plannen met je BFF voor een weekendje weg
  25. In stukje fietsen of hardlopen cleart de drukke gedachten in je hoofd.
  26. Niets werkt beter dan een metamorfose. Knip een pony of geef je haar een nieuw kleurtje.
  27. Heb in gedachten een gesprek met hem en oefen zo alvast voor het moment dat je hem weer ziet.
  28. Verscheur een foto van hem in duizend stukjes.
  29. Draai heel hard Taylor swift we are never ever getting back together.
  30. Trek je favo outfit aan en flirt met de knapste jongen die je vandaag tegenkomt.

JEEEJ JE BENT OVER HEM HEEN

hehe wat en typ werk

echt super bedankt, ik zal niet alles kunnen gebruiken omdat hij in dezelfde vriendengroep zit, maar de rest is wel handig haha.
echt bedankt

xx

haha graag gedaan xx