Over H&M bestelling

Hoi.
Ik weet niet of het hier goed staat maar ik dacht dat het toch nog wel het meeste met fashion te maken had :slightly_smiling_face:

Ik had even een vraagje over mijn H&M bestelling…
Ik heb een stuk of 20 dingen besteld met allemaal verschillende levertijden.
Er zit ook 1 ding van de sale bij die gewoon nu geleverd kan worden maar er zitten ook dingen tussen van begin juni.
Nou is mijn vraag, als ik het allemaal in 1 pakket laat bezorgen, komt alles er dan wel in. Ook dat ene uit de sale?
En als ik dan dingen terug wil sturen als het niet past ofzo, is dat dan een probleem als het nu al leverbaar is?

Misschien een beetje domme vragen maar ik heb echt geen idee.
Liefs Anne

Volgens mij komt dan gewoon alles er in hoor :slightly_smiling_face:
En het lijkt me dat je het ook nog wel terug kan sturen dan.

Oké, bedankt voor je reactie.
Ik heb het nu toch maar in tweeën gedaan ook al moet je dan dubbel verzendkosten betalen…

En weet iemand toevallig nog hoe je je bestelling kunt annuleren?
Want ik had veel meer besteld en nu ik vandaag kijk is de helft weg ofzo… :s Dus dan heb ik er ook geen zin meer in (A)

anders bel je even de klanteservice 0900-1988 die weten wel hoe het zit:)en dan weten ze meteen dat zei wat verkeerd hebben gedaan.
ik had ook bij yver rocher dingen besteld een keer en toen had ik een dingetje 2 voor de prijs van 1 en die moest ik toen alle 2 opeens betale dus ik had gebeld dat dit al de 2e keer was en dat het een beetje vervelend was kreeg ik laats een brief dat ik iets mog uitkiezen naar keuzen helemaal gratis…dat is altijd leuk toch:)

dus gewoon even bellen en zeggen dat je het erg vervelend vind hoe het allemaal loopt en dat je je bestelling wilt annuleren…!

Oke, dankje :slightly_smiling_face:

Bezorgen ze die dingen dan niet gewoon los? Ik heb ook wel es meegemaakt dat ik drie losse pakketjes kreeg uit 1 bestelling. Je hoefde maar Ă©Ă©n keer verzendkosten te betalen, dus niet voor ieder pakketje. Dus je hoeft het niet per se allemaal tegelijk te laten komen

ik denk dat alles gewoon tegelijkertijd wordt geleverd en dat je alles nog kunt ruilen want anders moeten ze het niet verkopen…