Over gevoelige clitoris..

Het klinkt heet stom maar als een jongen me vingert doet het eigenlijk best veel pijn :flushed:
maar seks doet geen zeer en voelt wel gewoon goed
maar heeft iemand dit ook? of weet iemand waar door het zou komen? ik zit er namelijk best wel mee…

Het ligt er niet aan dat ik op dat moment niet nat genoeg ben (want zelfs al is het na de seks doet het alsnog zeer)

Misschien omdat je te droog bent als hij daarmee begint, gebruik gewoon een klein beetje glijmiddel.

Misschien wordt je te direct gestreeld? ik kan daar totaal niet tegen en hou er meer van als het in de omgeving gebeurd van dat…

Gebruik speeksel, veel fijner dan glijmiddel vind ik!
En als je van beneden af tegen de clitoris aangaat doet het veel meer pijn dan van bovenaf, want bovenop zit nog een stukje huid wat 'm beschermt!

Bedankt voor de reacties maar ik kan er eigenlijk niet zo veel mee…

Misschien doet hij 't te ruw?

Het is me niet helemaal duidelijk, doet het pijn als hij zijn vingers ‘in’ je duuwt of als hij met zijn vingers je clitoris stimuleert?

Speeksel gebruiken is eigenlijk helemaal niet goed. Speeksel bevat namelijk allerlei bacterieen. Waardoor je dus schimmels en infecties kunt oplopen down under. Je kunt dus beter glijmiddel gebruiken

ja en bij het beffen dan ? :face_with_raised_eyebrow:

Ik hou dr ook echt niet van als die als het waren ‘’’ op’’ mijn clitoris zit te aaien, je moet er voor zorgen dat die m als het ware tussen je wijsvinger en middelvinger houdt, en dan kleine rondjes draait met die twee vingers, dan stimuleer je de clitoris ook maar als het ware van de zijkant :bowing_man: